• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Jet cars weer in slecht dagilcht

ik weet niet of sommige van julie undercover in nederland afgelopen zondag gezien hebben,

maar daar was het verhaal dat je een apk kon kopen. voor 250 euro. voor een auto in slechte technische staat verkeerde.

dit werd geregeld via een contact van een medewerker van Jet Cars of is het yet cars? anny ways

nou heb ik al vele verhalen hier op het forum gelezen die net al te positief waren over dit bedrijf meerdere deze aflevering gezien?

Jet Cars.. 1 en al foute boel!

Ken meer bedrijven die gewoon lak hebben aan de regels:(:thumbdown

origineel gepost door Harjan

Jet Cars.. 1 en al foute boel!

Ken meer bedrijven die gewoon lak hebben aan de regels:(:thumbdown

ja ik zelf breng hem altijd naar een ongelovelijke miereneuker die me al verteld als ik er aan kom dat ik de lul ben met me kadett omdat hij opel door en door kent.

maja weet je wel zeker dat je in een veilige auto rijd! en afgelopen keer kwam hij er in 1 keer doorheen:) (wel zelf voor gekeurd)

Haha ja was mooi :D

Maarja kan natuurlijk ook 1 slechte medewerker zijn natuurlijk, die dacht mooi een centje bij te verdienen zo

Maar die gast was al eens eerder bij ze geweest met zon Corsa toch?

Ben het ook wel met die eigenaar eens, die sprak over een x-aantal autos op jaar verkopen, dat die dan die paar rotcenten voor de foute apk niet nodighad.

Lijkt mij niets anders dan gewoon een of meerdere slechte werknemers daaro :P

ja klopt ben ik met je eens Fearless

alleen zijn ze al heel vaak voor adere negatieve dingen in het nieuws geweest, en is het dus niet een eenmalig slippertje, dat is echter een zwak excuus

Jet Cars breek me de bek niet open hoor, Wat een bedrijf zeg. Moeten ze meteen sluiten die handel daar.

Ben daar geweest 1,5jaar geleden om naar 3 verschillende Astra G te kijken. OP de foto's geweldig en netjes.

Komen we daar aan ik liep eerste instantie gewoon langs die Astra's omdat ze niet uitzagen. Daarna maar vragen waar die 3 Astra G stonden zegt de meneer heel trots hier die grijze, daar die blauw en die 4 auto rechts de zwarte.

Niet geloven hoe de auto van binnen uit zag, draden lagen open en los onder het dashboard. Kwam een geur uit de auto wil je niet weten. Vragen we of de motorkap open mag. Geen probleem hoor, haal even de sleutel voor de 3 Astra's.

1. Astra 1 Motorkap open ligt de motor open en bloot zie gewoon de kleppen zitten. Hele bovenkant eraf.

- Antwoord medewerker ja deze heeft een probleempje :(

2. Astra 2. Motorkap open motorbklok niet te zien zat helemaal onder de zand en rotzooi. Na 4 keer proberen startte de motor maar loopte totaal niet zoals ik gewend ben.

3. Astra 3. Motorkap open motor zag er redelijk uit, even starten. die starte ook niet de eerste keer, Na het starten meteen de koelvloeistof resovair geopend helemaal leeg en je hoorde dat hij vlink aan het vacum zuigen was. Dus met andere woorden de koppakking kapot.

Geen worden voor het bedrijf Jet Cars. Kan maar een ding zeggen koop niks daar want je gooit je geld letterlijk in over de balk.

whahaha, jet cars:P zo mooi als je daar iets koopt en klachten hebt, word je ff niet al te vriendelijk door 3 man van t terrein afgetrapt:jerry

maar apk kopen is makkelijk or, rotterdam is dat zo gepiept.

hey hallo ik had hem zelf nog niet gezien. wel genoeg vernomen van jet car.

ga maar eens kijken op internet.

voor de mensen die de uitzending niet gezien hebben :

vroeger deden ze ook in autoradio's,dan kon je je eigen radio die gestolen was uit je auto daar terugkopen:P:P

Die Alberto/Roberto-vent had toch nog zon ander programma?

Was zon vent met een Corsa die zich genaaid voelde.

Auto van binnen alles los, draden enz enz.

Hij kreeg zn geld weer iig....maar je bent toch zelf ook een sukkel als je een auto koopt waar alles van binnen los zit?

Of je spreekt af dat dat gemaakt wordt, of je moet niet zeuren :P

Vind je wel een lefgozer....200 euro voor het foute keuringstation, 50 euro voor je zelf.

Nou daar wou ik mn baantje niet om op het spel zetten....

Ben eigenlijk wel nieuwschierig of die vent er nog werkt, of dat ie nu weer een baanwissel heeft gehad :P

he kerels denk nou niet dat jetcar de enige is die apkaatjes verkoop

ik kan er hier in rotterdam nog wel zo een stuk of 10 op noemen

en wat jetcar betreft, daar koop ik net zo graag een auto als dat ik een

manta bij iemand uit westelbeers koop mooi nooit niet dus , maar als

je net je rijbewijs heb dan wil je graag een wagentje en kom je bij zulke lui terecht

en wordt je genaaid.

vgr tonsr.

En toch blijft het me verbazen dat dit bedrijf al meer dan tien jaar actief is !

Ben er ooit is een proefrit wezen maken in een Golf VR6 met een maatje van me :

Na een minuut of tien kwam er rook achter het stuur vandaan , we zijn maar snel terug gereden !

Je zou toch denken dat dit bedrijf allang kapot zou moeten zijn na al die negatieve publiciteit :wtf

Groeten Ronald

Mag het niet zeggen maar doe het toch.

De types die deze APK "verkopen" zijn ook weer de stereotype medemens..

origineel gepost door js 400

vroeger deden ze ook in autoradio's,dan kon je je eigen radio die gestolen was uit je auto daar terugkopen:P:P

met je eigen cd er nog in :wors

eigelijk is t te erg, maar ik lach me helemaal kapot om dat bedrijf. ze komen er zo mooi mee weg altyd

Waarom doen de filmpjes van SBS6 altijd zo vaag en raar bij mij als ik ze wil bekijken?

Net of blijft t beeld hangen...?

Terug
Naar boven