• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Jeugd van tegenwoordig....

Edvries

Post veel
Moet toch niet gekker worden.... mijn grote en kleine liefde samen op de foto..:D

06092009293.jpg

06092009292.jpg

Errug leuke foto. 2 plaatjes:wub

Heb jij die getinte ramen er standaard op of heb je dat laten doen (of zelluf gedaan)?

Greetz Roel met een C:jerry

origineel gepost door opel-limbo

Heb jij die getinte ramen er standaard op of heb je dat laten doen (of zelluf gedaan)?

Hi RoelC,

Ik heb de achterste twee laten doen door een niet nader te noemen badkamerbouwer uit Almere... de andere twee heb ik zelf met een maatje erin gedaan. Zit er echt superstrak in!!!! Geen bobbeltje te bekennen. Rolletje folie kost 22,95, ga ervanuit dat als je dat voor het eerst doet dat je een reserve rolletje bij je hebt, je verkloot er geheid 1 namelijk... Maar goed, altijd nog goedkoper en net zo mooi als dat je het laat doen voor twee en halve meier. Het achterraam is niet gedaan ( omdat er een lastige bolling in zit) maar de badkamerbouwe uit Almere schijnt het wel te kunnen bionnenkort, dus dat w8 ik nog ff af!!

Groet,

Eric, met een C.:P

origineel gepost door Sicco

Doe mij een plezier,wees op beide zeer zuinig:thumbup

Ik beloof het! :thumbup

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door opel-limbo

Hi RoelC,

Ik heb de achterste twee laten doen door een niet nader te noemen badkamerbouwer uit Almere... de andere twee heb ik zelf met een maatje erin gedaan. Zit er echt superstrak in!!!! Geen bobbeltje te bekennen. Rolletje folie kost 22,95, ga ervanuit dat als je dat voor het eerst doet dat je een reserve rolletje bij je hebt, je verkloot er geheid 1 namelijk... Maar goed, altijd nog goedkoper en net zo mooi als dat je het laat doen voor twee en halve meier. Het achterraam is niet gedaan ( omdat er een lastige bolling in zit) maar de badkamerbouwe uit Almere schijnt het wel te kunnen bionnenkort, dus dat w8 ik nog ff af!!

Groet,

Eric, met een C.:P

Door een badkamerbouwer of door Bob de bouwer. Ik zoek ook nog iemand hier in midden limburg die mij eventueel de ramen wil beplakken voor een redelijk tot geen prijsje:P

Wie oh wie:hmmz

Tja... leuke foto...................... ( als ik dat met de mijne doe , zit er een deuk in denk ik ! )

overigens kost een rolletje 16,95 !! Eric met een C !!

Groetjes

Bob ( met een C )

origineel gepost door speaker

Tja... leuke foto...................... ( als ik dat met de mijne doe , zit er een deuk in denk ik ! )

Groetjes

Bob ( met een C )

Als ik dat moet doen ben ik een pallet rolletjes à 16,95 kwijt!! Kan ik er net zo goed gouden ramen inzetten:P

Greetz C met een Roel

oh nee, Roel met een C:agent

Groetjes

Bob ( met een C )

Klopt bijna Bob met een D, het rolletje wat jij vergalt hebt koste 16,95 , het rolletje wat ik met me maat in 1 x goed erop heb gejetst koste mee 22,95. Dat was een wat bredere (en dus makkelijker) rol dan die van 16,95..:D

groet,

Vectra met een C van Eric.

Groetjes

Bob ( met een C )

Klopt bijna Bob met een D, het rolletje wat jij vergalt hebt koste 16,95 , het rolletje wat ik met me maat in 1 x goed erop heb gejetst koste mee 22,95. Dat was een wat bredere (en dus makkelijker) rol dan die van 16,95..:D

groet,

Vectra met een C van Eric.

Vergalt???????????

En wat moet je met een rol van 70cm breed als je ramen maar 40 hoog zijn????? :o

Dus je hebt nog genoeg voor je achterraam??

whahahhaha, relax. Nee k heb niks meer over oftewel..ik heb de rest aan die gozert gegeven, die wilde zijn twee achterramen opnieuw doen!

Groet,

C met een vectra Eric

Moet toch niet gekker worden.... mijn grote en kleine liefde samen op de foto..:D

Erg leuke foto's Ed, heb toevallig een paar dagen geleden ook even een paar foto's laten maken van mijzelf, de Vec, en de kleine met haar Corsa :

(Heb de Corsa ook even geprobeerd, maar ik denk dat ik voorlopig toch maar Vectra blijf rijden :angel)

dus moet je weer 16,95 uitgeven bij Otosam om je achterraam te doen ???!!:o

Als jij het voor me doet ga ik weer uit van 2 a 3 rollen hoor. :P

dus moet je weer 16,95 uitgeven bij Otosam om je achterraam te doen ???!!:o

Als jij het voor me doet ga ik weer uit van 2 a 3 rollen hoor. :P

:o probeer je aardig te doen??? :o

hahaha, fantastisch.....ook gewoon een opel-logo op de schutting !!! :jerry

Ach ja, je moet toch wat he, als kans arme jongere zijnde :P

Terug