• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Jongens (en meisjes) nu komt de zon zeker niet meer...

midnight black

Woont hier bijna
Net maar een setje Privacy shades voor mijn Zafira besteld, ben benieuwd of het bevalt.

Nou maar hopen dat de zon zich nog eens laat zien :hmmz

Zal wel wat plaatjes posten als ik ze binnen heb.

Dit gaat je zeker bevallen. Ik heb ze ook. Makkelijk te installeren en zitten asl een huis. Raam kan nog open voor frisse lucht etc... benieuwd naar de foto's

Net de pakketdienst geweest: :swear :swear :swear een lege doos!!!! :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown

Heb besteld via Winparts, ik hoop dat die een beetje goede service hebben want ik ben :cry

Ze moeten beter inpakken daar!!!! bij mij was de doos ook aan 1 kant open, plakband los :fy1

of Postnl loopt te gooien met dozen.

zwaar klote idd.

Tja ik heb een mail ontvangen dat ze ze opnieuw afsturen, dan hoop ik dat ze morgen komen want overmorgen vertrek ik naar de zon.

Hahaha.. Een lege doos is wel helemaal meesterlijk.

Ik had laatst van autoonderdelen.nl een setje schokbrekers. Mistte er gewoon 1 setje top moer en ring.

Ook zag de doos eruit alsof ze er ergens een EK mee hadden gevoetbald :P (Zonder Nederland natuurlijk :jerry )

Na mijn mail kreeg ik wel keurig korting op een volgende bestelling. En de afhandeling is toch wel het belangrijkste ;)

Ik heb ook wel eens post helpen inpakken bij bedrijven. En kan wel zeggen dat het, als de postbode de post komt halen, compleet chaos kan zijn door drukte. ;)

Kan beter de titel aanpassen: "Jongens en meisjes nu komen de privacy shades zeker niet meer op tijd :cry "

Komt de pakketdienst net aanzetten met een soort gelijke doos als gisteren: denk :D nog op tijd.

Wat denk je zit er een set in voor een ZAFIRA B :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear

Natuurlijk zit dat bedrijf niet in Den Bosch ofzo dat ik het effe op kan halen. :vertag

Vervolg:

Heb na mijn vakantie de verkeerde privacy shades maar weer opgestuurd naar Winparts en kreeg de volgende dag een mail dat ze ontvangen waren en daags erna hebben ze het geld teruggestort. De service van Winparts is dus prima heb alleen nog geen shades. Zie volgend jaar wel weer verder.

Zou iemand misschien een paar goede foto's willen plaatsen van de Privacy shades in een Zafira A.

Ik vind het een ideale oplossing, alleen het vrouwtje heeft zo haar bedenkingen en wil graag eerst een duidelijk voorbeeld.

Alvast mijn dank

@Cobus wrote:Zou iemand misschien een paar goede foto's willen plaatsen van de Privacy shades in een Zafira A.

Ik vind het een ideale oplossing, alleen het vrouwtje heeft zo haar bedenkingen en wil graag eerst een duidelijk voorbeeld.

Alvast mijn dank

Misschien dat Silver nog een fotootje heeft.

U vraagt, wij draaien!

mijn oude Zafira met shades.

grillezafira018.jpg

grillezafira020.jpg

grillezafira019.jpg

fotosSergeenvelgenZaffie018.jpg

nu ik hem zo weer zie...heel jammer dat ie weg is.

en wat betreft die shades, mij bevallen ze super!

Ik heb ze nu voor de Astra ook weer gelijk gekocht.

Hey Silver,

Heb je je Zafira niet meer :shock:

Wat heb je nu dan een vectra station??

Ook niet verkeerd :D

Nice :thumb

Ook weer vere van standaard zo te zien :D

Heb je nog wat foto`s of moet ik dan ff spitten in het forum?

Terug
Naar boven