• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Joran vd Sloot weer in het nieuws

ik maak het hier allemaal van heeel dichtbij mee...:thumbdown

wat heeft die Joran veel voor Aruba en het toerisme op Aruba verpest...!

het heeft hier op Aruba, 5 jaar geleden miljoenen gekost voor de Hollandse en Arubaanse regering...

wij (alle ambtenaren op Aruba) hebben een middag vrij gekregen om het hele eiland af te 'kammen' om naar Nathalee te zoeken...Holland heeft F16's gestuurd...en de Joran pisvlek loopt met z'n arrogante kop vrij rond, leugens te vertellen op tv...:o

jammer dat het nu, 5 jaar later, weer loos is...voor het jonge meisje en haar familie...

ook het hele mediacircus op Aruba komt weer los...geen voordeel voor niemand...:thumbdown

ik sluit mij bij de meerderheid hier op het forum aan...heeeeel lang opsluiten in een gevangenis in Peru...:thumbup

ja opsluiten daar in chilli en in een cel met 15 zware jongens en dan een jaar of 40

dan komt het wel goed en inderdaad niet uitleveren hier naar het van de valk hotel

en af en toe een belletje of kaartje of het goed gaat :P

Geen doodstraf voor Joran... Als ie daar in Peru in de bak zit zal ie zijn God smeken voor een touwtje, om zichzelf te kunnen verhangen... Veel beter. Een gevangenisverblijf daar kost ook niet zoveel, dat zal nog geen euro per dag zijn schat ik in, gezien het feestmaal wat ze dagelijks mogen nuttigen... En de bewaking sponsort zichzelf wel door de gevangenen cocaïneverslaafd te maken, en vervolgens geld te beuren door de cocaïneverkoop aan die gevangenen...

origineel gepost door The_Undertaker

En de bewaking sponsort zichzelf wel door de gevangenen cocaïneverslaafd te maken, en vervolgens geld te beuren door de cocaïneverkoop aan die gevangenen...

zal mij niks verbazen als de fijne knul al niet menig lijntje poeder heeft weggesnoven.

Voor de mensen die prison break hebben gezien, toen in die gevangenis in panama, nou zo is het in peru ook.

Geen geld, slaap je maar op de grond, geen geld geen eten.

Als buitenlander moet je daar minstens 100 dollar per maand uitgeven om alleen te mogen leven!!!!

Hij zit daar goed, behalve dat hij 2 onschuldige meisjes heeft vermoord, heeft hij het leven van zijn vader ook verkort!!

En zo is het, lekker lang daar weg laten rotten dat gezwel................

En uiteraard elke dag een "medicijntje" in de vorm van een uurtje martelen :thumbup

Hoe dan ook hoorde ik op de radio vanochtend dat de gevangenissen daar inderdaad geen pretje zijn, dat zelfs de gevangenen daar met messen rondlopen enzo, als dat echt zo is dan heeft ie nog maar een kort leventje helaas :( minder genoegdoening dan levenslange marteling en kwelling :(

hoppa, laat hem maar leiden daaro in de bak.

ik hoorde trouwens ook dat terror jaap ermee te maken had. iemand daar info over?:angel

origineel gepost door bettus accu

hoppa, laat hem maar leiden daaro in de bak.

ik hoorde trouwens ook dat terror jaap ermee te maken had. iemand daar info over?:angel

die zal wel geprobeerd hebben ergens geld uit te kloppen

hoorde op de radio dat ie vandaag goeie klappen heeft gehad daar

lekker daar achter t hek zetten

hier zit ie mooi beetje tv te kijken enz en over 5 jaar loopt ie weer rond te huppelen

laat m daar kapot gaan zorg minder voor NED

zou eindelijk eens een goede reden zijn voor een real live soap. jorangepaktonder de douche door 6 grote negers. joran total loss geslagen door 5 chilenen. joran die geen voet aan de grond krijgt bij zijn advocaten en joran die er jaren over doet om daar weg te rotten. net goed voor die hufter

Zet je Aluhoedje maar weer op ;)

joranmetvestje.jpg

Klikkie:

CIA lokte Joran in de val

Ik hoorde op het 16.00 of 17.00 uur journaal op de radio dat hij een poging had gedaan van zelfdoding.

Terug
Naar boven