Ik had de egr klep opgehaald zelf in dusseldorf, die heb ik bij opel dealer arnhem erin laten zetten, die kosten heb ik betaald en opel dealer in duitsland heb ik netjes de egr klep betaald, nu ging hij dus paar weken erna kapot en ben ik weer teruggegaan, toen hebben hun gelijk die dag nog een nieuwe besteld en erna ook erin gezet, aangezien ik de klep zelf heb aangeleverd aan hun, moesten hun met mijn bon de kosten terug declareren ivm de garantie die op de egr zit, zo gezegd zo gedaan, hun het geld terug, nu dus weer kapot.. Maar nu mag ik het zelf gaan regelen hoe ik aan een nieuwe egr klep kom, en een andere garage opzadelen met mijn probleem en inbouwkosten en onderzoekskosten betalen etc etc.. voor de dingen die hun dus ingebouwd hebben.
Nu heeft dus de opel dealer naar mijn idee de garantie overgenomen want ze hebben hem de tweede keer vervangen, nu willen ze het risico voor de derde keer niet nemen.
Ook werd er verteld vandaag dat als ik gewoon een nieuwe egr klep bestel bij iemand anders dat onder de garantie valt dat ze dan pas over 2 maanden bij dat bedrijf erachter komen omdat dan de boekhouding of iets werd gedaan etc etc..iets in die trand, kan het me niet volledig herinneren.
hier ga ik wel werk van maken, ben hier wel kapot van, vorige keer hadden ze ook al kunnen kijken of het ergens anders aan lag en nu willen ze gewoon dat ik alles weer ga betalen. En mensen die er niks mee te maken hebben, met mij problemen ga opzadelen.
Opel dealer elst hoefde ik niet heen te gaan volgens "jeroen" werkplaatschef daaro, want die werken samen met hun of het was een gedeelte van hun vestiging, vandaar dat hij me wilde opzadelen met een alternatieve opel dealer, zodat hun verder met mijn probleem konden.
@VectraDennis Heb je voor mij die twee adressen, zal ik ook es een leuke brief opmaken. Want ga hier niet mee akkoord natuurlijk.