• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

JVC KD-BT22 en automatische antenne

Navy

Post weleens wat
Bij mijn Sony Xplod schoof de antenne automatisch uit als ik van CD/MP3 overschakelde naar radio.

Ik heb nu een JVC KD-BT22, maar nu blijft de antenne naar beneden.

De subwoofer werkt wel naar behoren.

Weet iemand een oplossing?

Zijn alle kabels wel goed aangesloten? Voor dat truukje is er volgens mij een kabeltje dat 'antenna' heet op de kabelboom van de JVC, zit die aangesloten?

Hacula, jij hebt me op het goede spoor gezet! "Kabelboom" was het sleutelwoord.

Ik had namelijk een kabelboompje erbij gekregen, maar er zat er al een in mijn auto, en die had ik dus gebruikt.

Door jouw opmerking bedacht ik dat er ook een in de doos zat, dus die eens geprobeerd. En ja hoor! De antenne komt er nu wel uit!

Daarna ook even de remote/schakeldraad naar de subversterker aangesloten, en alles werkt!

Alleen gaat de antenne er nu altijd uit. Bij de Sony was dat alleen als je de radio inschakelde.

Maar ben allang blij!

Bedankt nog!

Terug
Naar boven