• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

K&N 57S Performance kit astra G

Geluid is een stuk leuker en trekt lekkerder door maar echt veel verschil merk ik niet..

Natuurlijk zal het ook geen 10 pk zijn het is maar een filter

Zekers te weten en gaat langer mee dus ik ben der blij mee :)

Geluid mag nog wel harder , ik rijd met een irmscher eindemper maar nu toch maar is middedemper vervanger aanschaffen.

Qua koppel ben je er netjes op vooruit gegaan denk ik. Qua pk's is hiet niet te schatten.

Maar zoals je beschrijft, zo hoort een luchtfiltersysteem te werken. "Trekt lekkerder door" is een mooie constatering en zo hoort het.

Een dikke aanrader dus! :thumbup

Hmm ik wacht nogsteeds op mijn Pipercross inleg filter die ik bijna een maand geleden heb besteld, begin vorige week gebeld, zou begin deze week binnenkomen. Niet gebeurt en nu is de shop dus 2 weken dicht ivm vakantie :fy1.

best kut .

Bij mij heb het 3 weken gestuurd , 2x gemailt geen reactie gehad .

Het is stom geregelt ik bestel der iedergeval niks meer.

Ow zie, het gebeurt bij iedereen! Ligt gewoon aan de producent/leverancier!

Succes naar het hoofd gestegen misschien? :jerry

Bij wie je ook besteld, het ligt bij K&N dat de levering zo lang duurt.. Ze ballen daar maar wat aan op dat gebied..

Het is natuurlijk wel aan de verkoper je hierover te informeren. Ofja. dat zou wel zo netjes zijn.

ik heb vorige week het filter retour gestuurd, via track en trace gekeken en deze is ontvangen.. MOEST voor getekend worden, maar heb nog geen geld retour gehad van hem........ weet niet wat hij allemaal aan het doen is, maar ik begin hem steeds minder aardig te vinden om het even netjes te zeggen.

@Kdebruijn wrote:ik heb vorige week het filter retour gestuurd, via track en trace gekeken en deze is ontvangen.. MOEST voor getekend worden, maar heb nog geen geld retour gehad van hem........ weet niet wat hij allemaal aan het doen is, maar ik begin hem steeds minder aardig te vinden om het even netjes te zeggen.

Hmm was natuurlijk al een klein beetje te verwachten door de slechte communicatie, ik had er denk ik zelf ff langs gereden, maargoed ik weet niet hoe ver dat is voor jouw!

@Kdebruijn wrote:kan niet langsrijden want hij heeft geen pand...

Ooh dan is het idd heel vervelend! Heel irritant als je het gevoel heb alsof je niet serieus genomen word!

@TerryB wrote:@Kdebruijn wrote:kan niet langsrijden want hij heeft geen pand...

Ooh dan is het idd heel vervelend! Heel irritant als je het gevoel heb alsof je niet serieus genomen word!

Ik zie dat die momenteel veel op Marktplaats aan het adverteren is.

Zou je daarmee niet wat kunnen uit proberen , :hmmz

DataTuning was altijd mijn vaste adres wat betreft chiptuning & performance. Echt helemaal top.

Maar sinds hij uit z'n pand van toen is vertrokken, snap ik er geen snars meer van.

Terug
Naar boven