• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ka Daffi is gevonden

tsja,als jij iemand omlegt ga je voor een hele tijd de petoet in,als de Navo het doet dan mag t................

Het mag dan een schoft wezen,iemand moedwillig van het leven beroven doe je niet (vind ik dan)

In elk geval kan een aardse rechter hem niet meer veroordelen maar hemelse gerechtigheid,daar ontkomt ie niet aan. :(

sja maar dit is dan ook een man die door zijn doen en laten ook vele doden op zijn geweten heeft. En wie is hij dan om dat wel te kunnen doen? Nu hij dood is vraag ik me af wat er nu gaat gebeuren. Zelfe met bin laden er staat altijd wel iemand anders op, en er heerst zoveel corruptie, ik heb mijn twijfels erover allemaal.

als je al die filmpjes zo ziet hoe ze met hem lopen te sjouwen enz vraag ik me af wat al die zandhazen nou beter maakt dan kadaffi, had hem meteen door ze kop geschoten en in zee gegooid of sluit hem de rest van ze leven op. kan hij flink wat op ze geweten hebben maar moet je eens voorstellen dat je daar zelf staat en heel de wereld zoekt je en je word gewoon afgeslacht. maar oh wat is kadaffi slecht en de rest van de wereld goed

als je al die filmpjes zo ziet hoe ze met hem lopen te sjouwen enz vraag ik me af wat al die zandhazen nou beter maakt dan kadaffi, had hem meteen door ze kop geschoten en in zee gegooid of sluit hem de rest van ze leven op. kan hij flink wat op ze geweten hebben maar moet je eens voorstellen dat je daar zelf staat en heel de wereld zoekt je en je word gewoon afgeslacht. maar oh wat is kadaffi slecht en de rest van de wereld goed

Terug
Naar boven