• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kabelboom x25xe

0Rudy0

Post weinig
Help...

na enige onderzoekjes aan mijn vectra blijkt niet mijn ecu kapot te zijn maar de kabelboom die achter het blok loopt naar mijn ecu zijn de mantels van de kabels aan het verteren!!pff..

wie kan mij helpen aan een nieuwe kabelboom :(

het is een x25xe handgeschakelde vectra b uit 1997

Gr.Rudy

ja..ik had de ene storing na de ander..en kwam na enig meten einglijk uit op een motorstuurapparaat..

dus nieuw apparaat besteld en vnaaf gemonteerd..

aleen toen had ik nog storingen dus ben ik de kabelboom gaan bekijken..en de buitenmantel brokkeld zo van de koperedraden af:S het gedeelte achter het blok..dus ik denk dat het erg warm geworden is ofzo..

dus draden herstellen lijk me een beunoplossing..dus ben opzoek naar een complete kabelboom..

gr.

ja..ik had de ene storing na de ander..en kwam na enig meten einglijk uit op een motorstuurapparaat..

dus nieuw apparaat besteld en vnaaf gemonteerd..

aleen toen had ik nog storingen dus ben ik de kabelboom gaan bekijken..en de buitenmantel brokkeld zo van de koperedraden af:S het gedeelte achter het blok..dus ik denk dat het erg warm geworden is ofzo..

dus draden herstellen lijk me een beunoplossing..dus ben opzoek naar een complete kabelboom..

gr.

sloperijen zoeken of iemad die zo'n motor gebruikt om een andere motor te vervangen.

zal wel lastig worden.

Willem

sloperijen zoeken of iemad die zo'n motor gebruikt om een andere motor te vervangen.

zal wel lastig worden.

Willem

ja ben heel de avond al aant het zoekken..pff valt niet mee..

morge eens rondbellen naar sloperijen.

gr.

ja ben heel de avond al aant het zoekken..pff valt niet mee..

morge eens rondbellen naar sloperijen.

gr.

dat vreesde ik al omdat ze allen andere stuurapparaten gebruiken dus de stekkers zijn zowiezo anders..

weer verder opzoek..

dat vreesde ik al omdat ze allen andere stuurapparaten gebruiken dus de stekkers zijn zowiezo anders..

weer verder opzoek..

Terug
Naar boven