Geeft niks, maar hoe duidelijker de formulering, hoe beter het antwoord is.
Gele injectoren duid op een LE-jetronic, andere systemen (Motronic) hebben ook gele, maar daarvoor is de foto met de gasklepschakelaar wel handig, die duid weer op de LE-jetronic.
Tegelijk is het wat verwarrend, je zou zeggen dat het om een 2.0E systeem gaat, maar voor hetzelfde geld is het een 2.2E systeem, beide zijn wel LE- maar worden iets anders aangesloten en moeten ook iets anders afgesteld worden.
Als de bedrading dus nog compleet in de motorruimte ligt, dan is het misschien wat te herleiden naar de LE-jetronic van de 2.0E.
In ieder geval, dat systeem had in de regel maar 1 groene stekkeraansl. naast de computer met een vertakking naar de toerenteller en de bobine, misschien is dit weer zo'n uitsondering op de regel (mits allebei groen zijn) en splitsen ze daar al richting bobine en toerenteller, de bobine aansl. is wel belangrijk, de toerenteller, niet, behalve als je die aan boord hebt, dan kun je hem aansluiten.
Verder klopt het verhaal wel van
@Freestyler, de 2 kabels met het oogje, zijn inderdaad massa en moeten op het spruitstuk aangesloten worden. De voorverwarming van de gasklep kan weggelaten worden, mits een paar zaken, rij je swinters ermee en met open luchtfilter, dan kan het handig zijn om deze wel aan te sluiten, anders, maakt het niet zoveel uit.
De drie-polige stekker (geel omrand) is inderdaad de aansl. voor de benzinepomp, stroom 12V en startmotorstroom 12V, alleen worden aan de andere zijde dit niet duidelijk aangegeven, dus je moet welo weten welke van de 2 witte de brandstofpompaansl. is en welke de 12V stroom, zo uit m'n hoofd weet ik dat ook even niet.
verder vat ik dit verhaal even niet:
De stekker met 4 connectors bestaat uit:
1 connector met 1 witte draad (dikke dan de anderen)
1 connector met 1 zwarte draad
1 connector met 2 groene draden
1 connector met 2 witte en 1 zwart rode draad
Ik neem aan dat je met
"de stekker met 4 connectors" de kabelboom bedoelt, dan zijn in princiepe alle vragen beantwoord, op de 2 aansluitingen (wit) van de 3-polige stekker, op z'n vroegst kan ik dat pas zondag beantwoorden, misschien dat iemand anders even eerder onder z'n kap wil kijken.