• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kabelboompje tc schakelaar

astratjeg01hh

Post weinig
goedeavond ik heb voor mijn astra g bj 2001 met z1.8xe een kabelboompje voor de schakelaar van het tc gekocht op welke plaats van de stekker moet ie komen hij moet de computer komen als ik het goed heb maar op welk numer aan de kabel boom zitten drie draden 1grijs is verlichting 2bruin massa 3 bruinwit die moet in de computerstekker komen mvg erik

Hij komt op de het ABS stuurapparaat inderdaad. Niet op de ECU inspuitcomputer

Relais kastje weghalen

Nokia-N96-joost1060.jpg

stekker loshalen

Nokia-N96-joost1061.gif

deze stekker moet hier in

Nokia-N96-joost1062.gif

andere moet aan massa worden gelegd, deze heb ik bij de veerpoot op een bout bevestigd

en de andere is voor de verlichting van het knopje. Deze heb ik van de verlichting van de ring om de sigarettenaansteker weggepakt, die grijze

Nokia-N96-joost1064.jpg

Hij komt op de het ABS stuurapparaat inderdaad. Niet op de ECU inspuitcomputer

Relais kastje weghalen

Nokia-N96-joost1060.jpg

stekker loshalen

Nokia-N96-joost1061.gif

deze stekker moet hier in

Nokia-N96-joost1062.gif

andere moet aan massa worden gelegd, deze heb ik bij de veerpoot op een bout bevestigd

en de andere is voor de verlichting van het knopje. Deze heb ik van de verlichting van de ring om de sigarettenaansteker weggepakt, die grijze

Nokia-N96-joost1064.jpg

goedeavond ik heb heb het kabelboompje van de tc schakelaar aangesloten maar hij werkt niet waar kan dit aan liggen het gaat om een z1.8xe mvg erik

goedeavond ik heb heb het kabelboompje van de tc schakelaar aangesloten maar hij werkt niet waar kan dit aan liggen het gaat om een z1.8xe mvg erik

ja maar ik heb het idee dat mijn stekker wat anders is ik heb een z1.8xe ik weet niet of hier verschil in zit maar ik ga morgen nog eens een keer kijken mvg erik

ja maar ik heb het idee dat mijn stekker wat anders is ik heb een z1.8xe ik weet niet of hier verschil in zit maar ik ga morgen nog eens een keer kijken mvg erik

ik heb vandaag nog gekeeken en hij zit volgens mij wel op de zelfde plaats maar bij mij heb ik voor het blauw rode draadje nog plaats maar kan het ook zijn dat het kabeltje er niet goed of ver genoeg in zit mvg erik

ik heb vandaag nog gekeeken en hij zit volgens mij wel op de zelfde plaats maar bij mij heb ik voor het blauw rode draadje nog plaats maar kan het ook zijn dat het kabeltje er niet goed of ver genoeg in zit mvg erik

kan zijn dat verschil in motor/opties andere kabeltjes bij in zitten

kan zijn dat verschil in motor/opties andere kabeltjes bij in zitten

o oke maar dus de plaats is wel dus het zelfde dan ga ik vandeweek nog een keer kijken het verschil in draden is meschien wel of geen esp denk ik laat wel wat weten als het werkt mvg erik

Terug
Naar boven