hoi peeps, zondag lag er een gigantishe plas koel vloeistof on mn auto ook heel het tankje was leeg, en wat denk je , de kachel blies alleen nog maar koude lucht, dus maandag gelijk een 3 weg klep besteld en erop gezet en nu is de kachel zo heet als vuur

ik hoop dat ik ook gelijk het koelvloeistof probleem kwijt ben (ik had soms last van kleine beetjes verlies) sinds maandag heb ik nog geen verlies kunne constateren en heb een rondje utrecht gedaan vanaf rotterdam om hem ff te testen

en hijs zo droog als een kurk gebleven

dus ik ben weer een blij man

,@ yoyo tof dat je een rollo hebt gevonden

niet te veel mee spelen nu he

mooi prijsje ook,en ik ben ook best wel te spreken over dat olie systeem cleaner,moet zeggen dat als de motor 5 minuutjes heeft gelopen de tik al een heel stuk minder is dan dat hij was,alleen nadat ik de olie wou aftappen en mn filter wou verversen brak ik het gedeelte af van de deksel waar je je sleutel in steekt om open te draaien,dus heb met een moordenaar de deksel er af moeten halen en een nieuwe besteld ,dit was mn eigen stommiteit want ik had laaste keer de rubbere ring er droog tussen gezet zonder hem ff in de olie te smeren

,maarja van fouten leer je,denk mischien ook wel als ik dat spul mischien in een warme motor zou gooien dat t nog meer zou schoonmaken en de tik mischien helemaal verwijderd,heb dit nu niet gedaan omdat dit niet in de omschrijving stond,maar een gast van de wegenwacht zei me dat 2 flessjes en een half uur rijden met een al voorverwarmde motor geen kwaad kan ,maar natuurlijk wel zo snel mogelijk verversen , hij zi me dat de kans groot is dat de tik verdwijnt aangezien er geen compressie verlies op zat na dat 5 poten verhaal,dus denk dat over 6 maandjes ik de boel gewoon weer gaat verversen met 2 flessjes in warme motor met vol synthetishe olie wat er nu trouwens ook weer in zit :thumbup maar mn volgende projectje staat al weer voor de deur en dat is mn licht sensors vervangen of calibreren aangezien alles op zn plek zit en en brandschoon is maar nog steeds de melding lichstand dimlicht aangeeft dus ik laat wel weer weten hoe dat afloopt groetjes kevin