• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kachel wordt niet warm Opel Astra H

Dus de garage heeft toch nieuw huis geplaatst. Iets dat je eigenlijk om € niet wou. Maar nou heb je dat weer wel toch gedaan, maak ik hieruit op. Wat ben je nu aan € kwijt als ik vragen mag? En kon je dat zelf niet? Is nu alles in orde? :wacko:

HAllo,

Er is 1 nieuw huis geplaatst in de garage. ik nam mn oude huis mee en constateerde thuis dat daar eigenlijk het stukje van de slang gewoon nog in zat.

Dit heb ik thuis simpel verwijderd... mijn ergernis is dat ze in de garage niet eens de moeite gedaan hebben om dit te proberen verwijderen... hadden ze dat gedaan hoevden ze geen nieuw huis te plaatsen maar enkel de slang waarvan er een stukje afgebroken was. kostte 25€

nu was de rekening 760€.

2weken terug zat ik met electrisch probleem.(zie mijn andere post hier) hiervoor was hij ook binnen geweest, diagnose kostte me 200€ en luidde eerst vervangen nokkenasverstellers +-400€ en indien niet opgelost vervangen ECU+-800€.

Liviu hier op forum hielp me toen.bleek een van de eerder vervangen sensoren (nieuwe dus) stuk te zijn. geluk dat ik liviu hier had anders had dit grapje moe ook nog eens 1000€ gekost zonder resultaat...dat noemen ze dan een officiele dealer bezoeken...

normaal kom ik nooit in een officiele garage...nu word ik eraan herinnerd waarom ik dit normaal niet doe...

was net na nieuwjaar, vaste garage nog niet open...nood breekt wet (en mn spaarvarken) ik woon bij gent

Mijn probleem was snel opgelost.

Koelvloeistof was ook bij mij op. Laat er binnenkort naar kijken, wellicht ook een lek gezien het binnen korte tijd leegloopt.

Thanks voor de hulp allemaal

Terug
Naar boven