• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kachelweerstand vervangen... Nog steeds alleen stand 4 werkt

Vrienden

Ik ga vrijdag op vakantie en van get weekend begon mn blower (vectra c geen ecc) alleen op stand 4 te werken.... Soms ook 3 en 2 maar viel vaak snel uit... Nu heb ik een nieuwe weerstand gehaald maar dit is niet de oplossing!! Jullie een idee?? Ik hoop dit spoedig op te lossen want ik ga geen 2000km rijden met droge ogen.

Alvast bedankt

Mvg

Kevin

Grote kans dat de kachelmotor te zwaar draait.

Soms helpt het om het onderste lager te smeren, anders motor vervangen.

Motor is al vervangen, heb net een engelse site gelezen dat op de achterkant van de zekeringenkast bij het stuur een blauw relais zit die wel eens verrot kan zijn... Heb hem eruit

Opgelost!!!!!!

Relais R7 achterop de zekeringkast in het dashboard. Blauwe m*therf*cker.

Het gaat hier om een micro relais die stand 1 tm 3 schakeld. Ik had toevallig nog een exemplaar liggen van bosch die minder geluidsarm is maar alles werkt weer naar behoren. Alleen hoor ik het relais nu schakelen.

Heel erg bedankt voor het meedenken!! En de vlotte reacties!!

Terug
Naar boven