Jeffrey Scholten
Lid
Hallo mannen,
Na een lange tijd van BMW rijden ging het bloed toch weer kruipen waar het niet gaan kon (of toch juist wel)
Ik heb weer een Opel gekocht, een E Kadett:wub
Ik heb er lang van lopen dromen om een standaard Kadett om te bouwen naar een zo goed als standaard GSI 2.0 8v
Ik denk dat ik bij deze Kadett een goede basis heb gevonden, een 1.6i automaat.
Het is een voormalig invalide wagen geweest die ik nieuw levenslicht wil gaan inblazen. Op het moment is de wagen nog helemaal standaard, de enige aanpassing die tot nu toe heb gedaan op dit moment zijn de velgen, de wagen stond nog op 13":jerry
De velgen zijn verruild voor 15" Irmscher velgen met de maat 195/55/15 hetgeen zodat ik nu in ieder geval alvast wat wegligging heb.
De aanpassingen die zullen volgen zijn:
- verlagen 30/30
- wielkasten achter vervangen
- interieur vervangen voor originele Recaro's
- side skirts plus GSI voor/achterbumper
- inbouwen van een 2.0 8v
- overspuiten carosserie
Maar goed, eerst wat plaatjes van de wagen waar we over praten,
Foto van Dett haar kont :wub
De schade lijkt hier nog beperkt, maar onder het motto van ben je toch bezig, doe het dan goed :hmmz
Ik hoop dat jullie wanneer het nodig is, mij kunnen helpen met tips en kritieken zijn natuurlijk ook welkom :swear
Groeten Jeff
Na een lange tijd van BMW rijden ging het bloed toch weer kruipen waar het niet gaan kon (of toch juist wel)
Ik heb weer een Opel gekocht, een E Kadett:wub
Ik heb er lang van lopen dromen om een standaard Kadett om te bouwen naar een zo goed als standaard GSI 2.0 8v
Ik denk dat ik bij deze Kadett een goede basis heb gevonden, een 1.6i automaat.
Het is een voormalig invalide wagen geweest die ik nieuw levenslicht wil gaan inblazen. Op het moment is de wagen nog helemaal standaard, de enige aanpassing die tot nu toe heb gedaan op dit moment zijn de velgen, de wagen stond nog op 13":jerry
De velgen zijn verruild voor 15" Irmscher velgen met de maat 195/55/15 hetgeen zodat ik nu in ieder geval alvast wat wegligging heb.
De aanpassingen die zullen volgen zijn:
- verlagen 30/30
- wielkasten achter vervangen
- interieur vervangen voor originele Recaro's
- side skirts plus GSI voor/achterbumper
- inbouwen van een 2.0 8v
- overspuiten carosserie
Maar goed, eerst wat plaatjes van de wagen waar we over praten,
Foto van Dett haar kont :wub
De schade lijkt hier nog beperkt, maar onder het motto van ben je toch bezig, doe het dan goed :hmmz
Ik hoop dat jullie wanneer het nodig is, mij kunnen helpen met tips en kritieken zijn natuurlijk ook welkom :swear
Groeten Jeff