• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett A tot E gezocht

opelmanta29

Post weleens wat
Beste Opel rijders,

Ik kreeg gisteren een vraag van de dealer of ik misschien een aantal mooie (het liefst originele) Opel kadett's weet voor een V.I.P. dag. Dus nu wil ik aan jullie vragen, hebben jullie zin om op 26 nov. naar een V.I.P. avond te komen met je Kadett.

Ik zoek dus van elke type Kadett 1 mooi origineel exemplaar.

De avond zal gehouden worden op 26 nov. van 18:00 uur tot 21:00 uur in Velserbroek (naast Haarlem)

Op die avond wordt een nieuwe Astra geintroduseert en ze vinden het leuk om daar alle type's Kadett bij tehebben, omdat de astra zoals de dealer zegt de opvolger is van de Kadett.

Op die avond is er catering geregeld (dus eten en drinken)

Ook zuller er folders en dergelijk uit gedeeld worden.

Als je wilt komen meld je dan aan bij mij, en dit kan op info@mantaparts.nl of 0620265766.

Wel aanmelden als je kan, je moet wel zeker kunnen en komen.

Bedankt voor de intresse.

heb wel een orginele c kadett coupe berlinetta.hoef alleen knipperlichten en wielen om te schroeven en voorveren dan is die weer orgineel

origineel gepost door jblfreak

heb ok nog wel een orginele champ alleen hangt er een v6 in :P

Dat is net zoiets als zeggen dat het een lekkerwijf is alleen heeft ze de neus van Van Gaal:P

origineel gepost door cd-design

origineel gepost door jblfreak

heb ok nog wel een orginele champ alleen hangt er een v6 in :P

Dat is net zoiets als zeggen dat het een lekkerwijf is alleen heeft ze de neus van Van Gaal:P

zoiets ja :P

Had je al gebeld, hier nog even een plaatje:

PICT0355.jpg

Alleen nog even de wieltjes wisselen, want deze vind ik toch te breed. Dus op de 60mm verlaging na dan origineel. Van binnen helemaal, met skai interieur en geen radio!

En Velserbroek is voor mij 1500 meter rijden, dus mooi om de hoek, dus hoop dat het kan!

Groeten, MArk

ik heb een maatje met 2 c kadetjes ongerestaureerd,dus niet mooi zeg maar

is dat wat,dan wil ik het hem wel vragen.ik hoor het wel

vgr tonsr

mn b kadett coupe is helaas niet echt orgineel meer ....en ook nog niet klaar ...nog niet strak en 1 krokante deur en meerdere kleuren geel ...anders had ik wel willen helpen ...en is voor mij ook niet ver :P

Geen idee waar de eigenaar woont, maar die rode op deze pagina vind ik wel een erg mooi en geheel origineel exemplaar E Kadett:

Terug
Naar boven