• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett-b caravan, hij is klaar

de gehele binnen bodem heeft nog een extra behandeling gekregen,

kadettstation107.jpg

mooi rood is ook niet lelijk

kadettstation108.jpg

nu is de auto zo goed als spuitklaar

ik heb zo'n vermoeden dat dit in wagenkleur komt.:hmmz

je bent weer op dreef chrisje.wanneer kom je eens richting sjengcity met dat blauwe monster van je.:P:D

origineel gepost door carlover

ik heb zo'n vermoeden dat dit in wagenkleur komt.:hmmz

je bent weer op dreef chrisje.wanneer kom je eens richting sjengcity met dat blauwe monster van je.:P:D

nou Alex, je kent me toch? ja dus de kleur van de auto, je hebt gelijk. de auto heb ik nu zelf in zijn geheel gespoten en dat gewoon in de garage, de eerste indruk is geweldig!!

kadettstation109.jpg

heb meteen ook de gehele binnenzijde zwart geverfd

kadettstation110.jpg

kadettstation111.jpg

kadettstation112.jpg

kadettstation115.jpg

kadettstation116.jpg

kadettstation117.jpg

zelfs een banketbakker weet hoe het moet:hmmz:D

kadettstation113.jpg

kadettstation114.jpg

Chris

de lak is ver droog en nu de volgende stap, een nieuwe hemel, deze was na afspraak gelukkig klaar binnen 4 werkdagen, hij past als nieuw.

kadettstation118.jpg

origineel gepost door bettus accu

nu komt het mooie werk eraan!!!

ja het klopt, nu komt het leukere werk eraan, de voorruit en de linkse zijkant is zo goed als klaar.

kadettstation119.jpg

kadettstation120.jpg

kadettstation121.jpg

nu begint ie echt op een kadettje te lijken

kadettstation122.jpg

Chris

weer een stukje vak werk :thumbupzo zie je maar da je niet een dure spuitintrichting nodig bent

knap hoor het resultaat ben benieuwd als die klaar is en die lak ziet er super uit :wors:wors:wors:wors

Weer top Chris:thumbupjij bent altijd aan't eind van het jaar druk met de auto's zeker,volgens mij was je vorig jaar met de kerst druk aant lassen met de coupe

origineel gepost door johani500driver

Weer top Chris:thumbupjij bent altijd aan't eind van het jaar druk met de auto's zeker,volgens mij was je vorig jaar met de kerst druk aant lassen met de coupe

het hele jaar ben ik eigenlijk druk aan de weer, maar dit jaar was het wat rustig, maar het blijft jeuken en daarom kon ik het niet laten. heb er al zoveel gemaakt dat het bijna niet meer bij te houden is voor wie ik ze allemaal al heb gemaakt.

Chris

heb me dit weekend eens goed kunnen uitsloven aan de motor en versnellingsbak, het resultaat mag er wezen

kadettstation124.jpg

kadettstation125.jpg

het huwelijk wordt voltrokken :wors:wors

kadettstation126.jpg

kadettstation127.jpg

Chris

de motor zit er nu goed in en het afbouwen hiervan is een peuleschil.

kadettstation128.jpg

kadettstation129.jpg

met de motorkap erop, ziet ie ineens anders uit.

kadettstation130.jpg

de deur moest opnieuw gespoten worden

kadettstation131.jpg

en op zijn plaats is het meteen een ander gezicht

kadettstation132.jpg

met de ruiten erin is ie zogoed als klaar.

kadettstation133.jpg

kadettstation134.jpg

Chris

de achterbank past als gegoten, heb de bekleding gebruikt van de Mitsubischi Evo 10, een beetje puzzelen en klaar was ie.

kadettstation136.jpg

de voorstoelen zijn nog niet eens uit het plastic gegaan

kadettstation135.jpg

de vloerbedekking was ook vlug gelegd.

kadettstation137.jpg

kadettstation138.jpg

nu nog alles aansluiten en klaar is ie

Chris

origineel gepost door kadett-b

origineel gepost door olafspoolder

Hoi Chris,

Leuk om te zien dat je er weer bent, je topics zijn altijd leuk om te lezen. Heb je hem klaar voor de voorjaarsmeeting 2010 bij gebr. Mendel?

En Henk, zou het echt bij een OHV met lange pook bak blijven? Wel mooi origineel en zuinig voor een daily driver. We zullen zien.

Groeten Olaf

nou nou Olaf, als het een beetje meezit dan is ie dit jaar nog klaar, mijn streven is nog voor het nieuwjaar er in te rijden. moet best wel lukken:o

chris

nou Olaf, hij is klaar. ben vanmorgen op keuring geweest, gewoon weg zoals altijd het geld weggooien.

de caravan staat nu bij een nog beter gezelschap te popelen om bereden te worden:D:D

kadettstation139.jpg

nu nog wachten op de velgdoppen maar voor de rest is het een plaatje geworden in een rekord tempo.

kadettstation140.jpg

Chris

Terug
Naar boven