• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett Bieber topic

ik denk dat je er dan wel Bieber op moet zetten, de meeste meiden hebben nog nooit van een Bieber auto gehoord, alleen van de witte Ferrari van Bieber

Ik denk dat ze ook wel op google snuffelen en het woord bieber intikken.

Maar het is al laat, en het is nog steeds als een grapje bedoeld.

Dit was -offtopic -offtopic

:jerry :jerry

zonder grapjes is er geen lol meer aan :jerry

Toen we tegen onze dochter zeiden dat we een Bieber hadden gekocht was ze alleen vanwege de naam al verkocht, ook al had ze hem nog niet eens gezien, gelijk berichtje, we hebben een Bieber.

Toen ze ook nog even een rondje met al haar vriendinnen op de achterbank mocht meerijden kon het helemaal niet stuk.

Stond laatst nog een Bieber ombouwset op Ebay, maar lijkt mij moeilijk over te zetten, maar de kentekenpapieren zaten er dan wel weer bij.

Ben een beetje aan het mailen gewest met de eigenaar.

Hij weet niet echt wathij er voor moet vragen

ook heb ik hem vertel dat hij hem anders hier daar op het forum moet zetten me op het kadett forum

wel weet ik nu dat ie ook nog een c kadett heeft Haha

Het is een moeilijke tijd om oldtimers in deze staat te verkopen, maar een bod van 100 euro is in ieder geval te laag, heb de foto's erbij gezet zodat ze ook nog te zien zijn als de advertentie stopt

Die poly-achteropbouw zul je eerst moeten scheiden van het plaatwerk dat ze er compleet afgeslepen hebben.

Portieren zijn zelf aan te passen, heb zelf ook 2 "nieuwe" portieren gemaakt.

Stijlen afslijpen op maat van dak- en B-stijl en vervolgens een afdekplaatje inlassen op de eindstukken (ook een klein sleufje in het plaatjes vanwege de portierruit)

En vergeet niet een verstevigingsstrip in de schuine stijl te plaatsen.

Zie volgende site voor de bouw van een Bieber..http://www.gteschmiede.de/" onclick="window.open(this.href);return false; > Historisches > Bieber Cabrio > - Umbau Kadett D zum Cabrio

dacht eem dat jij de gele er bij had gekocht, je bent er wezen kijken toch?

had je nog gevraagd voor de spatborden?

@soepkiepe wrote:dacht eem dat jij de gele er bij had gekocht, je bent er wezen kijken toch?

had je nog gevraagd voor de spatborden?

Ik heb alleen wat losse onderdelen gekocht, onderandere het kofferbakrubber, zit er inmiddels al in.

Ik heb niet gevraagd naar de spatborden maar wel gezien dat er werk aan zat.

Als je er nog belang bij hebt moet je snel zijn.

Terug
Naar boven