• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett C Caravan 1979 Resto

Inderdaad

Mijn coupe was indertijd (2000) veel slechter en eigenlijk al verprutst door een beunhaas.

Deze is stukken beter en zo goed als onverprutst,

wat niet wegneemt dat het nog wel veel tijd en moeite zal kosten (en Euro's) om hem in topstaat te krijgen.....

Inderdaad

Mijn coupe was indertijd (2000) veel slechter en eigenlijk al verprutst door een beunhaas.

Deze is stukken beter en zo goed als onverprutst,

wat niet wegneemt dat het nog wel veel tijd en moeite zal kosten (en Euro's) om hem in topstaat te krijgen.....

Gisteren kapotte linkse koplamp eraf geschroefd.

Kleine verrassing; zat alleen aan grilzijde vast.

Aan andere zijde los in verband met weggeroest gedeelte frontmasker waar de koplamp aan vast zit geschroefd.

Maar is niet erg, vervangend inlasstuk koplamprand is voorradig. Alleen extra werk.

Gisteren kapotte linkse koplamp eraf geschroefd.

Kleine verrassing; zat alleen aan grilzijde vast.

Aan andere zijde los in verband met weggeroest gedeelte frontmasker waar de koplamp aan vast zit geschroefd.

Maar is niet erg, vervangend inlasstuk koplamprand is voorradig. Alleen extra werk.

aah, dan was het toch een ander, een peugeot 206 lijkt er nou niet echt op ;)

toch eens in de gaten houden, haha

aah, dan was het toch een ander, een peugeot 206 lijkt er nou niet echt op ;)

toch eens in de gaten houden, haha

Mja, liever gebutst dan geplamuurd denk ik altijd want dan weet je tenminste wat je hebt. Heb het bij mij corsaatje gehad, wist dat eraan gesmeerd was maar toen ik dat weghaalde....stukken aluminium erin gepopnagelt, polymatjes erover en toen dikke laag plamuur, mooi strak dat wel, zag je niks van maar daaronder rotte het vrolijk door, wat heb ik toen gescholden.

Terug
Naar boven