Randy122000
Lid
[quote quote=18473234]Hoi, Machtig mooie documentaire heb je hier gemaakt.. ik ben wel benieuwd hoe je het RDW verhaal uiteindelijk hebt opgelost? ik heb ook net een Kadett C gekocht met een 2,4cih reeds ingebouwd, echter staat dit ook niet in de documenten. Ik ben zelf ook een beetje bang ivm het verzekerings-verhaal..[/quote]
Ik ben er uiteinderlijk mee naar de RDW Gegaan voor een wijziging van het motorvermogen.
had gezorgd dat alles van de ombouw netjes afgewerkt was en degelijk vast zat.
De keurmeester heeft overal naar gekeken en ik heb hem nu netjes met 2.4 op kenteken staan. Ze hebben de gegevens van een omega A met die motor gebruikt voor vermogens en inhouden etc.
ze wilden geloof ik ook wel weten uit welke auto de motor origeneel kwam (VIN nummer oid) maar dat had ik niet en het was toch goed gekomen :good:
Ik ben er uiteinderlijk mee naar de RDW Gegaan voor een wijziging van het motorvermogen.
had gezorgd dat alles van de ombouw netjes afgewerkt was en degelijk vast zat.
De keurmeester heeft overal naar gekeken en ik heb hem nu netjes met 2.4 op kenteken staan. Ze hebben de gegevens van een omega A met die motor gebruikt voor vermogens en inhouden etc.
ze wilden geloof ik ook wel weten uit welke auto de motor origeneel kwam (VIN nummer oid) maar dat had ik niet en het was toch goed gekomen :good: