• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett c Coupe Project Update17-6-2012 foto´s klaar

CoupeetjeJr

Post vaak
Sinds een paar weken hebben wij weer een project staan voor een klant.

Moest een andere motor in en een aantal andere dingen

hier een paar foto´s:

2012-05-05%2013.21.36.jpg

2012-05-05%2013.23.28.jpg

2012-05-05%2013.28.49.jpg

IMG_8505.jpg

IMG_8506.jpg

IMG_8507.jpg

IMG_8509.jpg

IMG_8511.jpg

IMG_8513.jpg

IMG_8517.jpg

IMG_8518.jpg

IMG_8519.jpg

IMG_8520.jpg

IMG_8521.jpg

Meer foto's van dit project staan op:

http://www.renotuning.nl/kadettcoupe" onclick="window.open(this.href);return false;

Wordt weer een mooie. Hebben jullie toevallig aandelen van die groene kleur? :jerry

Jullie verichten ook mooi werk. :thumbup

Ik zoek nog een goedkope spuiter voor de rekord als ie klaar is. Moet alleen wel zwart worden.... :vertag

vandaag weer wat gedaan aan de kadett

andere achteras gemonteerd en de andere kleur erop gespoten

hier een paar foto´s

2012-06-06%2021.13.51.jpg

2012-06-06%2021.14.04.jpg

2012-06-06%2021.14.24.jpg

2012-06-06%2021.14.57.jpg

2012-06-06%2021.28.39.jpg

2012-06-06%2021.28.47.jpg

2012-06-06%2021.29.04.jpg

2012-06-06%2021.33.54.jpg

2012-06-06%2021.34.45.jpg

Morgen beginnen met afbouwen zodat die vrijdag aanwezig is op de meeting van Opelteameefde

Nog veel meer foto´s op:

http://www.renotuning.nl/kadettcoupe/" onclick="window.open(this.href);return false;

tis inderdaad een keer wat anders dan geel zwart want daar rijden er met gemak zoveel mee :)

dus vandaar deze kleuren combi

ziet er wel vet uit.zo,n idee had ik ook nog ergens liggen op de plank. ;)

maarre zie ik dit nu verkeert spuit je de aflak gewoon over de plamuur zonder grondverf?? ben je niet bang dat dadelijk je lakstand inzakt of dat hij op de geschuurde randen de lak op gaat branden?? :hmmz

normaal spuit je hem eerst geheel in de grondverf.dan voorspuiten [sponningen enz] schuren en dan auto aflakken.dan drogen afplakken en het zwarte spuiten.

@pipo wrote:ziet er wel vet uit.zo,n idee had ik ook nog ergens liggen op de plank. ;)

maarre zie ik dit nu verkeert spuit je de aflak gewoon over de plamuur zonder grondverf?? ben je niet bang dat dadelijk je lakstand inzakt of dat hij op de geschuurde randen de lak op gaat branden?? :hmmz

normaal spuit je hem eerst geheel in de grondverf.dan voorspuiten schuren en dan auto aflakken.dan drogen afplakken en het zwarte spuiten.

Exact hetgeen ik ook dacht, heb het op deze manier in mijn actieve loopbaan ook nog nooit gedaan. Ook aflakken zo over de plamuur is niet echt aan te bevelen door wat er kan gebeuren wat jij al zegt..

Kan het bijna niet voorstellen

Ben al 16 jaar autospuiter en weet uit ervaring dat je het altijd zie

Of de kwaliteits norm van jullie werk moet niet zo hoog liggen dat kan ook

Mvg dion

nou de groene e rekord heb je wel in de grondverf gezet.die heb ik in sevenum gezien dikke bak :thumbup zat ook goed in de lak

ja dat klopt bij de meeste auto´s doen wij dat ook wel maar bij sommige niet en das toevallig deze en deze is ook in de schuur gespoten dus de kwaliteit is sws minder dan dat je de auto weg brengt voor een paar duizend euro dit kost ook heel veel minder zo

Als je lak op kale ondergronden gaat zetten is het echt vragen om moeilijkheden, zowieso is de hechting van de lak ver te zoeken. Jammer want dat kleine beetje extra werk levert je een veel mooier resultaat op.

Zoals gezegd ziet die Rekord er super goed uit en die is wel in de grondmateriaal gezet..

de kadett is al een week klaar en is op de meeting geweest van opelteameefde veel bekijks gehad en leuke reacties

nu alleen nog apk en stickers bestellen en plakken en dan is die echt klaar.

hier een paar foto´s

SAM_0026.JPG

SAM_0056.JPG

SAM_0058.JPG

SAM_0071.JPG

SAM_0159.JPG

Voor de rest van de foto´s http://www.renotuning.nl/kadettcoupe/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hij ziet er weer mooi uit en de rijder is er heel blij mee :D

komende winter gaat mijn coupe ook naar Reno Tuning voor wat laswerk en een mooi apart kleurtje :D :D :D

Terug
Naar boven