• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett c limburg nieuw ?

Misschien maandelijkse meeting dan ook mogelijk, bv iedere 1ste vrijdag van de maand ergens bij elkaar komen ?

Donderdag avond bij Mac Drek in Kerkrade.

Das eigenlijk meer voor de Americane meen ik, maar er komen ook c'tje waaronder die van Atuk / Jager90 :cool:

Rgds,

Bear

Das eigenlijk meer voor de Americane meen ik, maar er komen ook c'tje waaronder die van Atuk / Jager90 :cool:

Rgds,

Bear

origineel gepost door ben-limo-16v

Vroeger kwamen we iedere week op woensdagavond altijd bij elkaar in Geleen bij de Mac Drek

Maar daar mogen jullie niet meer staan ofzoiets he?

Jammer, is lekker dichtbij voor me en vind het wel lache om wat c kadetts op vrijdagavond naast die bmw patsers te zetten:jerry

origineel gepost door ben-limo-16v

Vroeger kwamen we iedere week op woensdagavond altijd bij elkaar in Geleen bij de Mac Drek

Maar daar mogen jullie niet meer staan ofzoiets he?

Jammer, is lekker dichtbij voor me en vind het wel lache om wat c kadetts op vrijdagavond naast die bmw patsers te zetten:jerry

origineel gepost door Bear79

Rgds,

Bear

hey man dit is niet bij de mac drek dit is bij burgerking bij roda

origineel gepost door Bear79

Rgds,

Bear

hey man dit is niet bij de mac drek dit is bij burgerking bij roda

zijn nog druk druk bezig :thumbup

ma we hebben ook niet elke dag tijd :mad:

we wille in het voorjaar een meet gaan houden eerst gewoon zo een eer kijken wat de opkomst is en dan kunnen we verder gaan opbouwen :thumbup:thumbup er zijn wat mailtjes de deur uit en er lopen nog wat dingen :thumbup dus als ik weer wat hoor of weet horen jullie het vanzelf groeten nilly

zijn nog druk druk bezig :thumbup

ma we hebben ook niet elke dag tijd :mad:

we wille in het voorjaar een meet gaan houden eerst gewoon zo een eer kijken wat de opkomst is en dan kunnen we verder gaan opbouwen :thumbup:thumbup er zijn wat mailtjes de deur uit en er lopen nog wat dingen :thumbup dus als ik weer wat hoor of weet horen jullie het vanzelf groeten nilly

gewoon een keer in de maand niet iedere week dat is leuk voor een tijdje wel en dat gaat het vervelen het probleem is dat het leuk moet blijven en niet een verplichting moet worden en dat word het vaak wel

gewoon een keer in de maand niet iedere week dat is leuk voor een tijdje wel en dat gaat het vervelen het probleem is dat het leuk moet blijven en niet een verplichting moet worden en dat word het vaak wel

ja dat is waar ik heb het zelf ook mega druk dus elke week zou voor mij al niet kunnen we zouden met de locatie ook kunnen wisselen bv 1x boven in Limburg 1x in het midden en 1 x onder

dan tuffen we allemaal elke keer een stukje en soms is het dichterbij :thumbup

ja dat is waar ik heb het zelf ook mega druk dus elke week zou voor mij al niet kunnen we zouden met de locatie ook kunnen wisselen bv 1x boven in Limburg 1x in het midden en 1 x onder

dan tuffen we allemaal elke keer een stukje en soms is het dichterbij :thumbup

de oud bestuursleden is nu ook contact mee de mensen waar ik tot nu toe contact mee heb gehad zijn allemaal enthousiast.

dus er zit weer wat meer schot in :thumbup

de oud bestuursleden is nu ook contact mee de mensen waar ik tot nu toe contact mee heb gehad zijn allemaal enthousiast.

dus er zit weer wat meer schot in :thumbup

klinkt super!

@Ben-limo-16v zijn er veel c kadettjes in geleen en omstreken dan?

Ik woon zelf in spaubeek en kom er hier nauwelijks tegen...

Terug
Naar boven