• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett c sedan '74 Verkocht !, Astra f '94 gekocht

paar fotokes, alleen met de nieuwe dempers eronder + rvs remleidingen

Fotos-0020.jpg

Fotos-0019-1.jpg

Fotos-0018.jpg

Fotos-0021.jpg

heb alleen beetje tijd te weinig dus volgende week gaan ook de veren eronder dan komen nieuwe foto's ;)

hmmm ... das minder ... ben met dezelfde conversie op de Ascona bezig en heb verbrede 13 inch SR velgen. Hoop eigenlijk dat ze niet tegen de klauwen gaan komen.

[rquote=1888945&tid=139212&author=petrolhead]oo zit daar verschil in dan ?? ik heb ze er gewoon opgezet ;)[/rquote]

bij de e kadett zitten ze voor het wiel bij de c achter het wiel.zet je ze verkeert zit je nippel aan de onderkant.en das moeilijk ontluchten al de lucht altijd om hoog wil

[rquote=1890058&tid=139212&author=ginoceros]hmmm ... das minder ... ben met dezelfde conversie op de Ascona bezig en heb verbrede 13 inch SR velgen. Hoop eigenlijk dat ze niet tegen de klauwen gaan komen.[/rquote]

dat hoop ik ook voor jou, maar heb me laten vertellen dat je met 7j er geen problemen mee hebt ... alleen heb ik nog de originele velgen 5,5j dus..

rij liever zonder spacers mja het moet maar even tot ik andere velgen heb king:

ook nog wat nieuwe foto's met de 50/50 verlaging

IMG00069-20110315-1429.jpg

IMG00065-20110315-1428-1.jpg

hmmm ... das minder ... ben met dezelfde conversie op de Ascona bezig en heb verbrede 13 inch SR velgen. Hoop eigenlijk dat ze niet tegen de klauwen gaan komen.

Petrolhead, heb je toevallig een foto van hoe je stahlflex leiding op de klauw zit en heb je een typenummer en verkoopadres voor me van die leidingen ?

[rquote=1888945&tid=139212&author=petrolhead]oo zit daar verschil in dan ?? ik heb ze er gewoon opgezet ;)[/rquote]

bij de e kadett zitten ze voor het wiel bij de c achter het wiel.zet je ze verkeert zit je nippel aan de onderkant.en das moeilijk ontluchten al de lucht altijd om hoog wil

[rquote=1890058&tid=139212&author=ginoceros]hmmm ... das minder ... ben met dezelfde conversie op de Ascona bezig en heb verbrede 13 inch SR velgen. Hoop eigenlijk dat ze niet tegen de klauwen gaan komen.[/rquote]

dat hoop ik ook voor jou, maar heb me laten vertellen dat je met 7j er geen problemen mee hebt ... alleen heb ik nog de originele velgen 5,5j dus..

rij liever zonder spacers mja het moet maar even tot ik andere velgen heb king:

ook nog wat nieuwe foto's met de 50/50 verlaging

IMG00069-20110315-1429.jpg

IMG00065-20110315-1428-1.jpg

tuurlijk, heb de stalhflex gekocht bij biesheuvel, http://www.biesheuvel.nl/store/product/44260/manta_b

je moet ze hebben voor floating calipers.

het zijn leidingen van goodridge.

op de c kadett passen ze uitstekend weet alleen niet of dat ook zo bij de ascona van jou is maar denk het haast wel.

ik zal morgen even een foto maken maar het is gewoon een banjo bout wat in je klauw gedraaid word, deze zul je wel moeten zoeken want zitten niet in de set, en ik had ze ook niet bij de klauwen gekregen ... maar miss heb jij ze wel al.

[rquote=1901968&tid=139212&author=Deperik]De verlaging staat hem goed :thumbup[/rquote]

uitlaat van jou staat hem ook goed:thumbup

Petrolhead, heb je toevallig een foto van hoe je stahlflex leiding op de klauw zit en heb je een typenummer en verkoopadres voor me van die leidingen ?

Thanks ! laat foto maar zitten ... wilde graag weten of de banjo recht is of dat hij een knik maakt. Wanneer hij namelijk een knik maakt komt ie minder snel tegen de veren aan denk ik.

Is je leiding niet te lang ?

ps waarom zitten er 3 leidingen in die set ?

tuurlijk, heb de stalhflex gekocht bij biesheuvel, http://www.biesheuvel.nl/store/product/44260/manta_b

je moet ze hebben voor floating calipers.

het zijn leidingen van goodridge.

op de c kadett passen ze uitstekend weet alleen niet of dat ook zo bij de ascona van jou is maar denk het haast wel.

ik zal morgen even een foto maken maar het is gewoon een banjo bout wat in je klauw gedraaid word, deze zul je wel moeten zoeken want zitten niet in de set, en ik had ze ook niet bij de klauwen gekregen ... maar miss heb jij ze wel al.

[rquote=1901968&tid=139212&author=Deperik]De verlaging staat hem goed :thumbup[/rquote]

uitlaat van jou staat hem ook goed:thumbup

Terug
Naar boven