• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett c sedan '74 Verkocht !, Astra f '94 gekocht

Thanks ! laat foto maar zitten ... wilde graag weten of de banjo recht is of dat hij een knik maakt. Wanneer hij namelijk een knik maakt komt ie minder snel tegen de veren aan denk ik.

Is je leiding niet te lang ?

ps waarom zitten er 3 leidingen in die set ?

[rquote=1901993&tid=139212&author=ginoceros]Thanks ! laat foto maar zitten ... wilde graag weten of de banjo recht is of dat hij een knik maakt. Wanneer hij namelijk een knik maakt komt ie minder snel tegen de veren aan denk ik.

ps waarom zitten er 3 leidingen in die set ?[/rquote]

er zitten 2 leidingen voor de linker en rechter kant in en eentje voor achter dat is een kortere met andere aansluitingen, bij de c kadett past die ook.

had nog een foto op de pc staan dit is de bout die je nodig hebt,

SNC00357.jpg

bij mij heeft die klein beetje overlengte maar dat vind ik niet erg want anders komt hij strak te staan als de uitwijking van je wiel max is, maar dat is dus niet het geval..

en de vering komt hij niet aan gelukkig

mooie hufters zijn dat bij hottuning. zijn eerst de verlagingsets niet meer op voorraad,zeg ik zo mail me als ze op voorraad zijn dan bestel ik er een . krij ik 2 weken later een mail dat ze er zijn. ik blij ik bestel er 1 hoor vervolgens niks meer:swear mail ik er weer heen krijg ik eerst gen antwoord nog een paar keer gemaild krijg ik een antwoord zo van helaas zijn ze uitverkocht en verwachten dat ze halverwege april weer leverbaar zijn.:wtf

en nog extra gevraagt als ze er zijn bestel ik meteen ppffff

wat een bedrijf:thumbdown

[rquote=1902040&tid=139212&author=pipo]mooie hufters zijn dat bij hottuning. zijn eerst de verlagingsets niet meer op voorraad,zeg ik zo mail me als ze op voorraad zijn dan bestel ik er een . krij ik 2 weken later een mail dat ze er zijn. ik blij ik bestel er 1 hoor vervolgens niks meer:swear mail ik er weer heen krijg ik eerst gen antwoord nog een paar keer gemaild krijg ik een antwoord zo van helaas zijn ze uitverkocht en verwachten dat ze halverwege april weer leverbaar zijn.:wtf

wat een bedrijf:thumbdown[/rquote]

hmmm :hmmz

ik kan dit eigenlijk alleen maar bevestigen, ik heb ook lang op de set moeten wachten... had gevraagt wat de levertijd was zou 2 dagen zijn dus ik ze snel besteld en betaald...

geen reactie meer gekregen heb er een week overheen laten gaan nog steeds niks nog keertje gemailt zou 2 weken duren 3 weken later nog een keertje gemailt zouden ze me mailen als ze verstuurd werden, uit eindelijk 5 of 6 weken nadat ik ze betaald had kreeg ik ze binnen zonder mail :O ik was blij maar vind het indd niet echt service,

ps: zelfde verhaal met de stoelen die ik gekocht heb ...die ik wilde waren er niet en zou 2 weken duren na 2 weken konden ze ze niet meer leveren heb ik maar de huidige laten komen.

[rquote=1901993&tid=139212&author=ginoceros]Thanks ! laat foto maar zitten ... wilde graag weten of de banjo recht is of dat hij een knik maakt. Wanneer hij namelijk een knik maakt komt ie minder snel tegen de veren aan denk ik.

ps waarom zitten er 3 leidingen in die set ?[/rquote]

er zitten 2 leidingen voor de linker en rechter kant in en eentje voor achter dat is een kortere met andere aansluitingen, bij de c kadett past die ook.

had nog een foto op de pc staan dit is de bout die je nodig hebt,

SNC00357.jpg

bij mij heeft die klein beetje overlengte maar dat vind ik niet erg want anders komt hij strak te staan als de uitwijking van je wiel max is, maar dat is dus niet het geval..

en de vering komt hij niet aan gelukkig

Die holbouten zitten al bij mijn klauwen dus dat gaat goed komen.

Komen je leidingen nu dan niet tegen de onderste draagarm wanneer je minimale stuuruitslag hebt ?

@pipo, bij mij duurde het ook tig weken en vervolgens een maik dat ze niet meer leverbaar waren en later ergens in april.

Heb meteen mijn geld teruggevraagd en daar nog 2 weken over moeten mailen voordat ze het eindelijk terug stortten.

mooie hufters zijn dat bij hottuning. zijn eerst de verlagingsets niet meer op voorraad,zeg ik zo mail me als ze op voorraad zijn dan bestel ik er een . krij ik 2 weken later een mail dat ze er zijn. ik blij ik bestel er 1 hoor vervolgens niks meer:swear mail ik er weer heen krijg ik eerst gen antwoord nog een paar keer gemaild krijg ik een antwoord zo van helaas zijn ze uitverkocht en verwachten dat ze halverwege april weer leverbaar zijn.:wtf

wat een bedrijf:thumbdown

[rquote=1902040&tid=139212&author=pipo]mooie hufters zijn dat bij hottuning. zijn eerst de verlagingsets niet meer op voorraad,zeg ik zo mail me als ze op voorraad zijn dan bestel ik er een . krij ik 2 weken later een mail dat ze er zijn. ik blij ik bestel er 1 hoor vervolgens niks meer:swear mail ik er weer heen krijg ik eerst gen antwoord nog een paar keer gemaild krijg ik een antwoord zo van helaas zijn ze uitverkocht en verwachten dat ze halverwege april weer leverbaar zijn.:wtf

wat een bedrijf:thumbdown[/rquote]

hmmm :hmmz

ik kan dit eigenlijk alleen maar bevestigen, ik heb ook lang op de set moeten wachten... had gevraagt wat de levertijd was zou 2 dagen zijn dus ik ze snel besteld en betaald...

geen reactie meer gekregen heb er een week overheen laten gaan nog steeds niks nog keertje gemailt zou 2 weken duren 3 weken later nog een keertje gemailt zouden ze me mailen als ze verstuurd werden, uit eindelijk 5 of 6 weken nadat ik ze betaald had kreeg ik ze binnen zonder mail :O ik was blij maar vind het indd niet echt service,

ps: zelfde verhaal met de stoelen die ik gekocht heb ...die ik wilde waren er niet en zou 2 weken duren na 2 weken konden ze ze niet meer leveren heb ik maar de huidige laten komen.

[rquote=1902059&tid=139212&author=ginoceros]Die holbouten zitten al bij mijn klauwen dus dat gaat goed komen.

Komen je leidingen nu dan niet tegen de onderste draagarm wanneer je minimale stuuruitslag hebt ?

@pipo, bij mij duurde het ook tig weken en vervolgens een maik dat ze niet meer leverbaar waren en later ergens in april.

Heb meteen mijn geld teruggevraagd en daar nog 2 weken over moeten mailen voordat ze het eindelijk terug stortten.[/rquote]

ja slechte service dan.

ik had er al extra naar gevraagt als ze er waren dat ik ze dan pas betaalde.ik ga niet betalen en dan 6 weken later iets krijgen of niks krijgen of horen dat ze failiet zijn:swear

Die holbouten zitten al bij mijn klauwen dus dat gaat goed komen.

Heb meteen mijn geld teruggevraagd en daar nog 2 weken over moeten mailen voordat ze het eindelijk terug stortten.

Petrolhead, hoeveel J zijn die ATS-en van jou ?

Vgl de info die ik vandaag van Barry kreeg zouden 7J ATS-en moeten passen zowel ET20 als ET14,5 en 3.

Ook 3 delige 13 inch velgen zoals Spiess, ATS, BBS en HTN

en Smoor velgen in 13 inch passen.

[rquote=1902059&tid=139212&author=ginoceros]Die holbouten zitten al bij mijn klauwen dus dat gaat goed komen.

Heb meteen mijn geld teruggevraagd en daar nog 2 weken over moeten mailen voordat ze het eindelijk terug stortten.[/rquote]

ja slechte service dan.

ik had er al extra naar gevraagt als ze er waren dat ik ze dan pas betaalde.ik ga niet betalen en dan 6 weken later iets krijgen of niks krijgen of horen dat ze failiet zijn:swear

[rquote=1902585&tid=139212&author=ginoceros]Petrolhead, hoeveel J zijn die ATS-en van jou ?

Vgl de info die ik vandaag van Barry kreeg zouden 7J ATS-en moeten passen zowel ET20 als ET14,5 en 3.

[/rquote]

klopt ik heb 7j 13 et 20 met record scijven en klauwen

ken net.

maar als je smoortjes hebt 7j gaat het weer niet[1 delige]

Petrolhead, hoeveel J zijn die ATS-en van jou ?

Klein updateje,

Heb remschijven van sniksnak gekocht :wub

en die ga ik morgen monteren,

verder was ik gister aan ruitensproeier systeem ( met voetpomp ) begonnen maar nu krijg ik maar uit 1 sproeiertje een straal

kan het zijn de het t stuk lekt ?

of doe ik iets verkeerd.

Edit: al opgelost.

verder nog wat kleine dingen gemonteerd spiegels etc etc komt bijna een eind aan :hmmz ofja eind heb nog heel veel plannen ermee

Terug
Naar boven