Ik heb nu al iets langer dan 1 jaar met de kadett rondgereden. en af en toe een beetje lopen hobbyen aan de kadett. Er zijn wat dingen aan veranderd zoals verlaagt andere banden en de bumpers veranderd en her en der wat bij gewerkt. MAAR… :!: :?: En nu komt het ik ga de kadett compleet uit elkaar halen en de kadett helemaal opnieuw opbouwen. andere motor assen C1 gril + kap enz enz
Ik heb al langer plannen met mijn sedan en weet ook precies wat ik wil hebben het zal niet ieders zijn smaak zijn maar dit moet het ongeveer worden :mrgreen:
plannen zijn:
kaal en laag maar wel super strak.
2.4 motor met webers
rolkooi
2 kuipstoelen
de rest volgt vanzelf maar nu nog niet te veel onthullen...... :mrgreen:
zo stond en reed de kadett van de zomer nog rond tot een paar weken gelede.
de kadett staat er nu zo bij
:shock:
een paar plekjes gevonden rechts voor in de hoek bij het raam
en bij de ruitenwisser dit is nog niet echt een probleem aangezien er dadelijk maar 1
ruiten wisser op komt 8)
achter in de kadett zat niets als muziek dat is al allemaal weg. de bitumen matjes zijn er voor het grootse deel ook al uit. voor de rest nog geen gekke dingen tegen gekomen binnen bijna geen roest alleen 3 kleine gaatjes.
dit was het begin van mijn Kadett transformatie er zal nog een hoop komen en zal jullie op de hoogte houden
van mijn restauratie/transformatie groeten nilly
.
Ik heb al langer plannen met mijn sedan en weet ook precies wat ik wil hebben het zal niet ieders zijn smaak zijn maar dit moet het ongeveer worden :mrgreen:
plannen zijn:
kaal en laag maar wel super strak.
2.4 motor met webers
rolkooi
2 kuipstoelen
de rest volgt vanzelf maar nu nog niet te veel onthullen...... :mrgreen:
zo stond en reed de kadett van de zomer nog rond tot een paar weken gelede.
de kadett staat er nu zo bij
een paar plekjes gevonden rechts voor in de hoek bij het raam
en bij de ruitenwisser dit is nog niet echt een probleem aangezien er dadelijk maar 1
ruiten wisser op komt 8)
achter in de kadett zat niets als muziek dat is al allemaal weg. de bitumen matjes zijn er voor het grootse deel ook al uit. voor de rest nog geen gekke dingen tegen gekomen binnen bijna geen roest alleen 3 kleine gaatjes.
dit was het begin van mijn Kadett transformatie er zal nog een hoop komen en zal jullie op de hoogte houden
van mijn restauratie/transformatie groeten nilly
.