• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett c stationcar zeer grote opknapbeurt (city tussendoor

vandaa met de city bij de rdw geweest en hij staat nu als 6 pitter op kenteken.binnen 5 werkdagen de papieren binnen:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

beter dat t n 6cil op kenteken is.

werd er bij jou naar de aslasten gekeken??

want ik zit nog te twijfelen wat ik met mijn A corsa uit 83 ga doen, namelijk een c20xe erin,en dan zodra die op kenteken is, webers en andere zooi eraan

of een v6 erin, maar de 1 zegt dat er naar de aslasten gekeken word, en de ander van niet...

origineel gepost door TRPower

beter dat t n 6cil op kenteken is.

werd er bij jou naar de aslasten gekeken??

want ik zit nog te twijfelen wat ik met mijn A corsa uit 83 ga doen, namelijk een c20xe erin,en dan zodra die op kenteken is, webers en andere zooi eraan

of een v6 erin, maar de 1 zegt dat er naar de aslasten gekeken word, en de ander van niet...

bij mij alleen totaalgewicht.maar heb ook gehoord dat dat wel weer varieert.

dat ze als ze geen 25 jaar zijn ze weer anders gekeurt worden maar daar weet ik niks van:angel

zo naar lang niks meer te hebben gepost heb ik nu weer wat foto s geplaatst.ik zie wel dat er veel foto s weg zijn van het forum.:ohelaas.

maar hier weer een update

850027471_5_BRw9.jpeg

vloer vervangen en blank gemaakt

850027564_5_8pYV.jpeg
en in de menie gezet

850027629_5_uMN6.jpeg

andere kant flinstone type

850027748_5_23fV.jpeg
en vervangen door een coupe vloerdeel

850027526_5_lKLS.jpeg
zo was hij voorheen

850049175_5_3fP_.jpeg
kuipen allebei blank gemaakt

850049253_5_v_jC.jpeg
menie er op

850032813_5_R2mJ.jpeg

nog een gat

850032842_5_L4_d.jpeg

850032872_5_HIdY.jpeg

850033524_5_ajHg.jpeg

850033608_5_HqwD.jpeg

850033349_5_SF0H.jpeg

850033483_5_EEfN.jpeg

850033575_5_tavr.jpeg

850051876_5_nVSf.jpeg

versteviging er in gelast en ook nog iets over het midden maar daar heb ik nog geen foto van staat nu ook in de menie.dus het bankframe kan weer terug

850049434_5_NqbI.jpeg
nog een belangrijk gat :D

tja nu ben ik kwa koets bijna door mijn laswerk heen:jerry

moet de parafan er nog inlassen en de dekplaat voor en andere wielranden in de voorschermen.maar hij gaat nu eerst op zijn kant om de bodem zuiver te maken en in de epoxi te zetten en meteen dan ook in de kleur.en hoogstwaarschijnlijk word de achteras nog vervangen door een ander systheem dus moet ik ook meteen kijken voor aanpassingen.

maar dit was het weer tot zo ver

hahaha nee da van jou schiet op:P jij hebt het nog nie klaar of je breekt het af en bouwd het weer opnieuw:angel.

komt denk ik omdat ik wer zo,n hopeloos geval heb waar je eigenlijk niet aan moet beginnen.en het dan weer te wilt maken:hmmz

@kadett4x4 wrote:ik zie maar een foto, ben wel benieuwd naar de rest.

maar gewoon door gaan daar.

groeten.

mm bij mij doen ze het allemaal :wtf

zo al effe niks meer gepost met al het werk aan de andere station en de schade coupe.

maar heb de station in de bokken hangen en bodem en motorruimte gestraalt en meteen in de epoxy gezet.

1319836341_5_BwE3.jpeg

1319836292_5_yLty.jpeg

1335210189_5_kdJt.jpeg

1335210241_5__j0K.jpeg

1335210327_5_hDvL.jpeg

1335210366_5_TuAX.jpeg

effe voor de gein vandaag een band op de velg gelegt en onder de auto gezet. ik vind het er wel vet uit zien.maarja wat als het straks klaar is past het dan ook mooi. ;)
1351078917_5_mMop.jpeg

1351078953_5_OMXu.jpeg

word nog wel wat aanpaswerk. achteras word bmw e30 van een 323i met sper[kwam ik toevallig achter] :jerry :jerry

en de naven moeten omgebouwd worden naar 5x112

@Piele wrote:Lekker bezig goos!!

Zit zelf ook aan zoiets te denken... :hmmz

mm e kadett heeft weinig plek voor zo,n breed randje :hmmz

dan denk ik dat je een exip velg moet nemen zoiets als een champion velg van een e kadett

@pipo wrote:@Piele wrote:Lekker bezig goos!!

Zit zelf ook aan zoiets te denken... :hmmz

mm e kadett heeft weinig plek voor zo,n breed randje :hmmz

dan denk ik dat je een exip velg moet nemen zoiets als een champion velg van een e kadett

Neenee, een caravan ;)

En dit zijn Rials als ik het goed heb :D

@ShockWave wrote:Zijn dat RIAL velgen?

Kun je me de maat en ET waarde laten weten (Als het RIAL velgen zijn dan gok ik 9x16 ET 11)?

jij mag niet meer raden.

heb een paar 9j16 en een paar 8j16

hee piele staat hier nog een kale station koets onder zeil kan ik nog van alles van maken :angel

mm nee nog niet vacantie gehad en ben ook nog steeds met de schade coupe bezig die is nu bijna klaar en kan binnekort gespoten worden.en opgebouwd

heb alleen op de station mijn wielen er onder gezet op tonnetjes en blokjes om het totaalplaatje te bekijken

en ben nu bezig om voor naven te maken voor de 5 gaats velgen

hier en foto van het totaalplaatje ik kan de voorschermen pas aanpassen als ik de naven klaar heb

1363957870_5_Ngtd.jpeg

1363957900_5_dwvb_1.jpeg

Terug
Naar boven