• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett C turbo 350/500 pk

Gaat in de toekomst allemaal komen, ik wil een eigen merk gaan opzetten waaronder ik diverse tuning onderdelen maak en verkoop. Nu moet ik me eerst even storten op alle lopende projecten.

origineel gepost door bjornno

MAAK JE OOK AIRBOXEN VOOR DE C20NE MOTOREN EN GAAF PROJECTJE

zet je caps effe uit aub ;)

origineel gepost door rallyastra

De jongens hebben hier gister de achteras ff weer gemonteerd onder de Kadett.

lijken me meer aangepaste vw golf schroefset achterdempers en dan aangepast met unibals.is natuurlijk wel makkelijker om hem dan in hoogte wat bij te stellen.c kadett kan met een normale as volgensmij niet zonder de orginele veren volgensmij gaat er dan iets stuk:hmmz.maar wel een leuke oplossing maar ook weer extra gewicht:angel

als je de originele veren weg zou laten ga je het staartstuk erg zwaar belasten... dat achterste scharnierpunt van de reactiestangen zou je dan vast moeten lassen om de krachten tegen te werken(de as probeert te draaien onder de auto), nog beter zou zijn om er twee reactiestangen bij te maken en op die manier een 4-link te maken.

Als je dat doet kun je ook meteen een ander merk achteras gebruiken die wel vermogen aankan...

:jerry

Wat voor een sper komt er in de Kadett? heb namelijk al van meerdere mensen gehoord dat de originele sperren niet bestand zijn tegen vermogens boven de 300 pk...:o Beetje zonde als er dik geld is uitgegeven aan zo'n sper en het ding vervolgens uit elkaar spat.:mad:

Bij de Caravan van een vriend van mij is het alu staartstuk al een keer afgebroken en ook is er van de steekas al een keer de complete vertanding afgetrokken. Hij heeft overigens 100% sper. In de nabije toekomst komt hier een 500 pk motor in te hangen en dan zullen we wel merken hoe het met de achteras gaat. Stalen staartstuk is het eerste dat er op komt en als het dan nog steeds kapot gaat gaan we maar eens naar een andere as kijken.:hmmz

origineel gepost door youri_corsa_gsi

origineel gepost door Fearless

Heb het ook gezien @ Youri....golf schroefsetje achterop.......

Ideaal toch!king:

Golf? :hmmz

oh sorry dacht toch echt dat het een golf set was....

super project goed werk

ik ben ook weer bezig met een c kadett coupe

ook hier te zien

maar zoals ik al zei dit is zeker top werk:thumbup:wors:wub

denk dat je met 350 pk niet echt meer druk hoeft te maken om extra gewicht!

wel onwijs gaaf schroefzet eronder lijkt inderdaad erg op die van een golf1/polo

Terug
Naar boven