• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett C turbo 350/500 pk

damn... das een best blok... zie ik daar nou 8 injectoren op 2 railsen?....

En super.. die airbrush :)

Blok is opnieuw gedaan he ! Dat blok op de foto's lijkt misschien mooi maar van dicht bij sprongen je de tranen in de ogen.

Klopt. :) van ver af, ziet het er retekool uit, maar vertel, was het allemaal niet goed dan?

Groeten Eric

dit kun je niet mooi vinden:cry echt zonde van de dett...

evengoed wel respect voor het werk wat erin zit...

jeandre017.jpg

Bouw het dan even in mijn Astra :P

Ook op de foto lijkt het nergens op:vertag

Kijk eens hoe alle slangen verlegd zijn :hmmz

Dan remvloeistof resevoir........

Accu kabels ...........

En waar is de kachel???

Nou het zit er allemaal niet bar uit ..........

Maar bij niels komt dat wel goed:vertag

Gr.kerni

Vind jij die blauwe kluwen kabels op het inlaatspruitstuk niet mooi dan?:o:cry:puke

Net of er een of ander kind op de foto heeft liggen kliederen met een dikke blauwe viltstift...king:

ja ok, qua blauw had wat netter gemogen, maar idee is leuk en weet niet hoe er het 'wel' uit hoort te zien :)

ok er ligt een dik blok in maar dat ligt er bij botter ook in maar dan 1000x netter.

en ik denk dat deze wagen van een 18 jarige is geweest die the fast and the furious style wilde hebben...

Nou deze heeft geen turbo, maar zo ongeveer moet het :D

3966326138666262.jpg

Maar die kadett waar niels nu mee bezig is word nog netter :vertag;)

Suc6 nielske

Gr.kerni

Originally posted by KERNI

@ basgsi

Zou jij niet zo langzamer hand je avatar gaan veranderen :D:angel

Gr.kerni

-offtopic haha nee die laat ik staan, voor als ik de auto terug koop van je over een paar jaar:angel

Is echt een zooitje onder de kap, kan alleen maar beter worden en bij niels komt dat wel goed als je zn ander werk ziet.

Heb de auto jaren geleden gezien en vind het echt :puke maarja ieder zijn smaak.

er zijn er meerdere die het netje's kunnen botter kwam als eerste in me op:afro

ben benieuwd wat de veranderingen straks zullen zijn:kewlpics

Uiteraard zijn er meerdere, Botter, Jansen en ik:jerry Maar in zit in Twente verweg van de andere ombouwers, bovendien ziet hier in het oosten vrij weinig met Opel, op de manta en ascona beunhazers na:jerry

Vergeet Hennie niet met al zijn kennis, al doet hij dan geen complete ombouw projecten...

Maarja toch voor vele ombouwers een aanspreekpunt mochten er problemen zijn met een C20XE, C20LET of 4X4 systemen :wors Ben blij dat hij hier in de buurt woont:vertag

Dat is de oude setup nog, dus kan best zijn dat hij voor 2/3 jaar geleden te koop gestaan heeft. Hij gaat nu iig niet meer weg.

Terug
Naar boven