• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett Cabrio c20ne cruise control snelheids puls probleem

ik zal me even snel voorstellen.

ik ben Niels Elgersma 25 jaar en al een aantal jaar in het bezig van een kadett cabrio 2.0 edition uit 1993 heerlijke auto al heel wat aan geknutseld. maar er is 1 ding wat ik nog niet aan de praat krijg en dat is de cruisecontrol, ja ik weet het ik ben lui en een c20ne moet je met de voet op de plank rijden

maar zo af en toe op de autobaan is cruisecontrol wel heel erg ontspannen. maar wat ik nu eigenlijk zoek is een snelheidspuls daar ik geen digi dash heb en ook niet echt fijn vind in de cabrio ben ik op zoek naar de plaats waar ik de snelheidspuls van bijvoorbeeld de ABS kan afplukken.

van de abs weet ik zo niet

maar weet wel dat er pulsgevers zijn voor digidash met kabel aansluiting

dus zou je je eigen tellers kunnen behouden

ik heb er 2 liggen maar weet niet of die t zouden doen

Terug
Naar boven