• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett cabrio

niet bekent hier, maar!! zo ie zo gaat de teller bij zo'n auto niet verder als een ton dus de km stand moet een 1 of miss wel 2 voor!!!

zeker omdat de eigenaar van auto 1 al aangeeft alleen maar lange stukken te hebben gereden!!

dat zou ik even goed informeren, daar kan een evt aankoop bedrag aardig van afhangen!

en iedereen kan in een advertentie zetten dat de bodem "keihard" is, maar zien is pas geloven! een PUNTGAVE kadett begint echt bij hele andere bedragen als 900euro!

succes ermee!

ps. ze hebben wel allebij "DE" kleur :angel :thumb

ik heb die cabrio uit eerste advertentie al vaker gezien in het echt en de laatste keer is nog niet eens zo gek lang geleden :hmmz

was er niet weg van zit best wel werk aan de apk van deze wagen is tot en met aan staande zaterdag 5-5-2012

vind die 1000 euro te veel geld voor die kadett want echt een wagen die nog maar 2 dagen apk heeft is veel geld :vertag

bedankt voor je reakties het is de ander geworden de ys 38

een nette strakke en harde auto die loopt als een tierelier alleen interieur ben ik niet kapot van dus toch nog wat te knutselen

Terug
Naar boven