• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett camper

zo'n combi heb ik vorig jaar in italie ook gespot :thumbup

CIMG4979.jpg

Heb zo vaak camper mensen in mijn tent gehad die doodgebeten werden door de mieren in hun bed in de camper, mijn tent is 3x6 meter namelijk en volledig insecten dicht (vast bodemzeil). Mijn werptent 'gooi' je neer en hij staat, volledig opgezet en waterdicht.

Heb afgelopen vakantie nog geholpen een camper op basis van een Ford Transit aan de gang te helpen, maar bleek een koppakking....

Heb vorig jaar nog met natte voeten in een voortent gezeten van een camper, stond 10cm water in, mijn tent was kurkdroog. We zijn maar verder gaan klaverjassen in mijn tent....

:hmmz

Geef mij maar lekker een tent!

Heb zo vaak camper mensen in mijn tent gehad die doodgebeten werden door de mieren in hun bed in de camper, mijn tent is 3x6 meter namelijk en volledig insecten dicht (vast bodemzeil). Mijn werptent 'gooi' je neer en hij staat, volledig opgezet en waterdicht.

Heb afgelopen vakantie nog geholpen een camper op basis van een Ford Transit aan de gang te helpen, maar bleek een koppakking....

Heb vorig jaar nog met natte voeten in een voortent gezeten van een camper, stond 10cm water in, mijn tent was kurkdroog. We zijn maar verder gaan klaverjassen in mijn tent....

:hmmz

Geef mij maar lekker een tent!

Hahaha! Ik denk dat er maar weinig mensen een tent zo liefhebben als jij! En al helemaal hem boven een camper verkiezen. maar het siert je. ;)

Ik heb een heleboel tenten meegemaakt. mijn ouders vonden het leuk om ons vanaf 1986 zo'n beetje elke zomer alle bergen te laten belopen in heel Europa. Ben later zelf overal festivals afgegaan waar het toch altijd wel weer ging regenen. Paar jaar terug nog heel noord Italië doorgelopen met een tent.

Ik heb persoonlijk zwaar genoeg gehad van de stinktent! :thumb :D

Ik zie het ook als een soort evolutie in je leven.. Van slapen op het strand naar tent naar vouwwagen naar caravan naar camper naar vakantiehuis. Zoiets ;)

Hahaha! Ik denk dat er maar weinig mensen een tent zo liefhebben als jij! En al helemaal hem boven een camper verkiezen. maar het siert je. ;)

Ik heb een heleboel tenten meegemaakt. mijn ouders vonden het leuk om ons vanaf 1986 zo'n beetje elke zomer alle bergen te laten belopen in heel Europa. Ben later zelf overal festivals afgegaan waar het toch altijd wel weer ging regenen. Paar jaar terug nog heel noord Italië doorgelopen met een tent.

Ik heb persoonlijk zwaar genoeg gehad van de stinktent! :thumb :D

Ik zie het ook als een soort evolutie in je leven.. Van slapen op het strand naar tent naar vouwwagen naar caravan naar camper naar vakantiehuis. Zoiets ;)

de GSI ziet er wel erg hard uit.

Mooie basis voor project. En dan ook nog een leuke slaapplaats erbij.

maar 13000 euries. beetje veel voor zoiets, denk ik.

ik sluit me bij dennie aan.

de GSI ziet er wel erg hard uit.

Mooie basis voor project. En dan ook nog een leuke slaapplaats erbij.

maar 13000 euries. beetje veel voor zoiets, denk ik.

ik sluit me bij dennie aan.

Heb jij wel eens een mooie camper gezien dan?? Vind die dingen altijd spuuglelijk! :puke

Vergeet niet dat je met de meeste campers ook nog je boodschappies moet halen tijdens je vakantie met dat lelijke ding, bij deze trek je er nog een leuke Kadett GSI onder vandaan!

Heb jij wel eens een mooie camper gezien dan?? Vind die dingen altijd spuuglelijk! :puke

Vergeet niet dat je met de meeste campers ook nog je boodschappies moet halen tijdens je vakantie met dat lelijke ding, bij deze trek je er nog een leuke Kadett GSI onder vandaan!

Nâh! :D Ik heb zoveel mooie campers gezien. :) Wij hadden altijd een oude 70er jaren ford transit camper. En die vond ik prachtig.

En natuurlijk ga je geen boodschappen doen met de camper.. Je gaat met de fiets of met het brommertje wat je bij je hebt. ;)

Je hebt namelijk niet echt haast meestal op vakantie.. :) Die camper blijft lekker staan op de camping of waar je dan ook staat.

Dat is inderdaad wel heel handig met deze. Dat je dan de gsi neemt.

Toch is dit gewoon echt heel veel geld voor een camper.

Voor de helft van de prijs koop je al een veel grotere die wegenbelastingvrij is.

Alleen, vinci, zal je dan met de fiets brood moeten halen ;)

Nâh! :D Ik heb zoveel mooie campers gezien. :) Wij hadden altijd een oude 70er jaren ford transit camper. En die vond ik prachtig.

En natuurlijk ga je geen boodschappen doen met de camper.. Je gaat met de fiets of met het brommertje wat je bij je hebt. ;)

Je hebt namelijk niet echt haast meestal op vakantie.. :) Die camper blijft lekker staan op de camping of waar je dan ook staat.

Dat is inderdaad wel heel handig met deze. Dat je dan de gsi neemt.

Toch is dit gewoon echt heel veel geld voor een camper.

Voor de helft van de prijs koop je al een veel grotere die wegenbelastingvrij is.

Alleen, vinci, zal je dan met de fiets brood moeten halen ;)

Smaken verschillen natuurlijk. ;) Ik heb campers nooit zo begrepen, onhandig om je 'huis' en vervoer in één te hebben. Ik ga altijd met werptentje op pad voor stops onderweg en de grote voor de definitieve plek. Dan rij ik met een auto zonder poespas lekker volle vaart... veel handiger....(en goedkoper ja!)

Smaken verschillen natuurlijk. ;) Ik heb campers nooit zo begrepen, onhandig om je 'huis' en vervoer in één te hebben. Ik ga altijd met werptentje op pad voor stops onderweg en de grote voor de definitieve plek. Dan rij ik met een auto zonder poespas lekker volle vaart... veel handiger....(en goedkoper ja!)

Hahaha Kom nou. Het voordeel van een camper op een tent begrijpt iedereen wel denk ik. :D Dat is geen hersenchirurgie.

Ik kom wel kijken als je de tent opzet in de regen! ;) Of afbreekt..

We hebben vaak zat met weggespoelde tent mensen in onze camper aan de thee gezeten :D oh wat was dat toch leuk met zo'n tent op stap :) hahaha.. :jerry :jerry :jerry

Ik ben zelf ook wel vaak met tent op stap geweest hoor ;) En is allemaal prima geweest maar zou redelijkerwijs liever met een camper zijn gaan! ;)

Een beetje camper met leuke 2,5 liter diesel doet prima 1 op 10. Die Ford (2liter v4) van ons deed zelfs nog 1 op 8 met 110.

Goedkoper ben je vast wel ja. Maar de luxe die je er bij hebt maakt dat helemaal goed!

Terug
Naar boven