• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett coupe ombouw naar 2.0

Precies zo is dat @pipo en aangezien ik een meer dan genoeg ervaren 1e autoschadehersteller en 1e autospuiter ben

komt dat kloppen krimpen en rekken wel goed en ook het strakmaken is een peuleschilletje aangezien ik klassieke Ferrari's gewend ben.

Mvg Patrick

origineel gepost door City

Precies zo is dat @pipo en aangezien ik een meer dan genoeg ervaren 1e autoschadehersteller en 1e autospuiter ben

komt dat kloppen krimpen en rekken wel goed en ook het strakmaken is een peuleschilletje aangezien ik klassieke Ferrari's gewend ben.

Mvg Patrick

daarom wil een kadettje niks zeggen:P

ik werk bij een verhuurbedrijf en voorheen een schade bedrijf als plaatwerker voorbewerker en spuiter,als ik zie wat ik ooit uit heb moeten deuken bij die huurauto s wat ooit van die hopenloze gevallen waren dan is jou kadett ook nog wel te doen.en heb er verder nooit problen mee gehad dat de plamuur scheurde. als je maar zorgt dat je er het goede spul op hebt zitten en niet te veel of te weinig harder er bij hebt zitten,en geen dunne afwerkplamuur gebruikt om diepere deuken op te vullen die je niet kunt uitdeuken dat je daar maar goede alu plamuur voor gebruikt.maar hoef jou niks te vertellen komt wel goed:thumbup

Dat klopt helemaal wat je zegt,je moet idd de juiste producten voor de juiste toepassing gebruiken.

Ik heb ook zat van die hopeloze gevallen onder mn handen gehad en er is er nooit een terug gekomen.

Aan de binnenkant wordt ie ook netjes afgewerkt ondanks dat daar het reservewiel komt te staan.

Ik klop er nog wel een paar uur aan want ik ben niet zo gek van plamuur,dus dat moet er ook zo min mogelijk op.

Mvg Patrick

goed werk.

en je pakt het echt grondig aan. we veel werk zo alles ombouwen van de as

en de achterschermen. Heb ik wel respect voor

wat een brede velgen zeg hoe breed zijn die? 8j?

Terug
Naar boven