• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett cqp ombouw naar c20xe

Die benzine leidingen zijn dat helemaal slangen van voor naar achter en waar steek je over met je leidingen van links naar rechts? moet bij mij nl. ook nwe eronder maken.

Die benzine leidingen zijn dat helemaal slangen van voor naar achter en waar steek je over met je leidingen van links naar rechts? moet bij mij nl. ook nwe eronder maken.

met een coating van een vriend van mij gebruiken ze normaal voor een dompelbad.

Zit over leidingwerk wat normaal de grond in gaat.weet niet hoe het heet moet ik eens navragen dan

als je het wil weten

En de benzine leidingen zijn helemaal van slangen.Ik heb ze overlaten steken bij de versnellingsbak.Net na het laatste originele beugeltje waar je ze in vast zet.

met een coating van een vriend van mij gebruiken ze normaal voor een dompelbad.

Zit over leidingwerk wat normaal de grond in gaat.weet niet hoe het heet moet ik eens navragen dan

als je het wil weten

En de benzine leidingen zijn helemaal van slangen.Ik heb ze overlaten steken bij de versnellingsbak.Net na het laatste originele beugeltje waar je ze in vast zet.

mooie auto ziet er goed uit. Ik ga zelf ook begingen om een 16v in me coupe te bouwen ben nu langzaam alles aan het verzamelen moet nog een 1.8s bak hebben.

ik ga er een nemen met dis ontsteking ik ga je project zeker veder volgen top man :thumb

mooie auto ziet er goed uit. Ik ga zelf ook begingen om een 16v in me coupe te bouwen ben nu langzaam alles aan het verzamelen moet nog een 1.8s bak hebben.

ik ga er een nemen met dis ontsteking ik ga je project zeker veder volgen top man :thumb

ik heb er idd een van een corsa b gsi en die past niet of ik moet van een x20xev ofoz het gasheveltje overzetten

Kan zijn dat dat bij een dis blok al zo zit.dat de corsa b kabel dan wel past

ik heb er idd een van een corsa b gsi en die past niet of ik moet van een x20xev ofoz het gasheveltje overzetten

Kan zijn dat dat bij een dis blok al zo zit.dat de corsa b kabel dan wel past

je hebt drie kabels die aan de alternator moet aangesloten worden

1 een constante plus van de batterij

2 de massa de -

3een gestuurde plus van het contact met het lampje van de batterij in het dashbord ertussen

dus ik denk eerder dat de alternator niet goed aangesloten is

je hebt drie kabels die aan de alternator moet aangesloten worden

1 een constante plus van de batterij

2 de massa de -

3een gestuurde plus van het contact met het lampje van de batterij in het dashbord ertussen

dus ik denk eerder dat de alternator niet goed aangesloten is

Vandaag eerst naar de sloop geweest op zoek naar een gaskabel en plug voor op het differtieel en gelukkig gevonden.De kabel die er nu op zit is van een tigra.Past perfect

en net het eerste rondje gereden en loopt super

alleen de accu laat niet op.Al een andere dynamo erop gezet maar dat hielp niet maar de koolborstels waren wat vet.Dus maandag die nog ff schoonmaken en kijken of het helpt.

en ik heb de plus gewoon op de + en de min op de- maar de D+

waar moet deze op.Weet iemand dat want deze heb ik niet aangesloten???

Terug
Naar boven