• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett D 1.2S

Dan op een paar problemen gestoten dit waren wat downs met de kadett. auto moest zo snel mogelijk weg van de plaats waar hij stond dus waren we genoodzaakt de motorruimte een kleur te geven en de motor ( niet gereviseerd ) er terug in te steken , op zijn wielen zetten en zo vlug mogelijk naar huis brengen waar ik in een klein garagetje verder zal werken eraan :p

dit werd de kleur van het motorcompartiment.

8mrs.jpg

0y92.jpg

dag erop motor er terug in (vuil!)

rjh1.jpg

voorlopig terug samen en op de wielen.

gqeh.jpg

cqnq.jpg

koffer in spuitandwie en mooi gewreven . :thumb

2nvk.jpg

u4x8.jpg

kadettje in epoxie ! :jerry

uo63.jpg

uitlaatje ook klein beetje aangepast (moet nog meer worden aangepast eraan )

wol eruit en branden maar!

f2od.jpg

m9zy.jpg

en weer dichtgelast :p

3859.jpg

remklauwen ook kleurtje gegeven. :D

sqt6.jpg

en middenconsole gespoten :D

bqck.jpg

Dit word de kleur : enzianblauw

18d3.jpg

koffer in spuitandwie en mooi gewreven . :thumb

2nvk.jpg

u4x8.jpg

kadettje in epoxie ! :jerry

uo63.jpg

uitlaatje ook klein beetje aangepast (moet nog meer worden aangepast eraan )

wol eruit en branden maar!

f2od.jpg

m9zy.jpg

en weer dichtgelast :p

3859.jpg

remklauwen ook kleurtje gegeven. :D

sqt6.jpg

en middenconsole gespoten :D

bqck.jpg

Dit word de kleur : enzianblauw

18d3.jpg

kwam thuis van het werk en wat zie ik , mijn pa en mijne maat die bijna alles gedaan heeft aan de kadett . hebben hem gaan hallen van de spuitcabine en al begonnen met samen steken :D leuk thuis komen zo :wors

qsq4.jpg

s62y.jpg

7b7v.jpg

o0yk.jpg

zroj.jpg

Dan maar eens gekeken voor verbrede Sr velgen , komen misschien nog andere onder we zullen zien hoe mooi het is verlaagd :agent

jl1q.jpg

Ramen erin en velgen eronder king:

a52t.jpg

en hier zie je het verschil tussen de velgen :shock: :lol:

8rbb.jpg

kwam thuis van het werk en wat zie ik , mijn pa en mijne maat die bijna alles gedaan heeft aan de kadett . hebben hem gaan hallen van de spuitcabine en al begonnen met samen steken :D leuk thuis komen zo :wors

qsq4.jpg

s62y.jpg

7b7v.jpg

o0yk.jpg

zroj.jpg

Dan maar eens gekeken voor verbrede Sr velgen , komen misschien nog andere onder we zullen zien hoe mooi het is verlaagd :agent

jl1q.jpg

Ramen erin en velgen eronder king:

a52t.jpg

en hier zie je het verschil tussen de velgen :shock: :lol:

8rbb.jpg

Dan maar eens een ander grill gestoken en dubbele lichten . weet nog niet wat ik mooier vind :hmmz

fe9y.jpg

2rl2.jpg

Oja en hier nog een foto'tje van het nieuw stuurtje dat het vrouwtje heeft gekozen , ja ze heeft er ook het zeggen in :lol:

rhm7.jpg

g6bo.jpg

verlagingsveren in aankomst zal mooi uitkomen denkik :afro

77tn.jpg

Dan maar eens een ander grill gestoken en dubbele lichten . weet nog niet wat ik mooier vind :hmmz

fe9y.jpg

2rl2.jpg

Oja en hier nog een foto'tje van het nieuw stuurtje dat het vrouwtje heeft gekozen , ja ze heeft er ook het zeggen in :lol:

rhm7.jpg

g6bo.jpg

verlagingsveren in aankomst zal mooi uitkomen denkik :afro

77tn.jpg

ziet er goed uit!

als nieuw.

mijne moet ook nog haha, maar denk dat dat wat minder uit gebreid word als deze.

wa ik me af vraag he, dat met die uitlaat, het wol er uit en branden, waar is dat voor?

dat branden is om schoon te maken neem ik aan?

ziet er goed uit!

als nieuw.

mijne moet ook nog haha, maar denk dat dat wat minder uit gebreid word als deze.

wa ik me af vraag he, dat met die uitlaat, het wol er uit en branden, waar is dat voor?

En wie mijn kadettje heeft gevolgd zal ook wel herinneren dat we in de loop van de werkzaamheden de motor er in een haastje er terug moesten inbouwen. met alle gevolgen vandien.. barst in culasse en olie komt uit op plaatsen waar het niet hoort uit te komen :cry: maar niet bij de pakken blijven zitten, dus hebben we een donor gezocht en gevonden :D ineens er van profiteren en reviseren :thumbup

l30z.jpg

hqgn.jpg

51hu.jpg

en maar eens wat foto'tjes getrokken met een goede maat die langs is gekomen met zijn prachtige kadett ! :wub

1.3SR en mijn 1.2S

2to9.jpg

jf8f.jpg

orf7.jpg

sv0d.jpg

en nog een paar foto'tjes met mijn vader zijn 5 deurs 1.3s (mijn ex kadettje) dat hij heeft gekregen voor zijn B-day. wat een goeie zoon :angel :wors

xvge.jpg

vader en zoon :jerry

w4la.jpg

puvs.jpg

s7tv.jpg

Dit was het voorlopige er moet nog veel veranderen zoals , interieur , beetje exterieur, verlaging dus je mag nog veel foto's en uitleg verwachten , hopelijk krijg ik wat goede commentaar see you all king:

En wie mijn kadettje heeft gevolgd zal ook wel herinneren dat we in de loop van de werkzaamheden de motor er in een haastje er terug moesten inbouwen. met alle gevolgen vandien.. barst in culasse en olie komt uit op plaatsen waar het niet hoort uit te komen :cry: maar niet bij de pakken blijven zitten, dus hebben we een donor gezocht en gevonden :D ineens er van profiteren en reviseren :thumbup

l30z.jpg

hqgn.jpg

51hu.jpg

en maar eens wat foto'tjes getrokken met een goede maat die langs is gekomen met zijn prachtige kadett ! :wub

1.3SR en mijn 1.2S

2to9.jpg

jf8f.jpg

orf7.jpg

sv0d.jpg

en nog een paar foto'tjes met mijn vader zijn 5 deurs 1.3s (mijn ex kadettje) dat hij heeft gekregen voor zijn B-day. wat een goeie zoon :angel :wors

xvge.jpg

vader en zoon :jerry

w4la.jpg

puvs.jpg

s7tv.jpg

Dit was het voorlopige er moet nog veel veranderen zoals , interieur , beetje exterieur, verlaging dus je mag nog veel foto's en uitleg verwachten , hopelijk krijg ik wat goede commentaar see you all king:

@soepkiepe wrote:ziet er goed uit!

als nieuw.

wel dat was een idee van mijne maat . wol dempt het geluid dus hebben we dat mooi uitgehaald en inderdaad dat branden is om de restjes mooi uit te krijgen :D maar was niet zoals ik had verwacht hij gromt wat meer maar daar blijft het bij :(

@soepkiepe wrote:ziet er goed uit!

als nieuw.

wel dat was een idee van mijne maat . wol dempt het geluid dus hebben we dat mooi uitgehaald en inderdaad dat branden is om de restjes mooi uit te krijgen :D maar was niet zoals ik had verwacht hij gromt wat meer maar daar blijft het bij :(

Terug
Naar boven