• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett D 1.3 N, 1983 2 liter... Mag dicht, auto is verkocht

De schmidts zijn ook 8J alleen dan 15 inch, ik heb ze geprobeerd op de B maar dat ziet er niet uit.. :D veel te lomp icm. de kw variant 1, kan ik hem helemaal niet meer laag leggen omdat die velgen der een halve meter buiten steken, bij de D is hier meer dan genoeg plek voor :D

HEj Jimmy, super dat je een setje bij de jongens van NL tuning hebt gevonden. Ik kon ze helaas echt niet eerder deraf krijgen. Maargoed het gaat erom dat je D kadett apk gekeurd kan worden toch ! :)

Ene heerhugowaard moet je wel proberen te komen hoor :thumbup ik hoop dat mijn kadett dan klaar is dan ga ik er ook zeker heen :P

Heej Die schotels heb ik toch nog wel nodig.. :o.. Ben pas vandaag terug gekomen, dus ben niet meer langst nl-tuning geweest, mijn gsm was dood omdat ik niet verwachtte 2 dagen te bijven..

origineel gepost door custom

Heej Die schotels heb ik toch nog wel nodig.. :o.. Ben pas vandaag terug gekomen, dus ben niet meer langst nl-tuning geweest, mijn gsm was dood omdat ik niet verwachtte 2 dagen te bijven..

ah ok dan hou ik ze gewoon weer voor jou :) mocht je ze eerder kunnen krijgen moet je dat ook gewoon doen hea ! :)

reken maar op volgende week want glenn is op stoom:jerry:jerry

strakke D trouwens ik vid het een super combie met de seh

de mijne rijdt top

succes grtz

origineel gepost door mrp-tech2

reken maar op volgende week want glenn is op stoom:jerry:jerry

strakke D trouwens ik vid het een super combie met de seh

de mijne rijdt top

succes grtz

Haha jah hea :P moet alleen aankomend weekend eerst een G40 klaar maken haha :P ene die SEH is fijn hea Jimmy :jerry

Ik heb der nog niet mee gereden, ik wacht nog op 2 schotels.. :D, maar het blok loopt super.!

@ kadett 4x4, ja een witte rolbeugel zou ik best willen inderdaad, maar helaas kan ik niet zelf lassen en dan wordt het toch best duur.. :( 2e hands komen ze ook nooit naar boven helaas.

Hier een update over de D...

Hij loopt hij rijdt hij is snel :D snelheidsmeter aanpassen en dan naar de keuring :D

vraagje mbt. de velgen:)

verbreed staal 8J, 14 inch.. 195/45r14 t-1r

of Schmidt Revolution 8J 15 inch. (bezig met polijsten) 195/45r15 t-1r

Foto-LH3RAXO6.jpg

Foto-ESDCGMT6.jpg

Als het de Gt's wordne zullen de schmidts wel in de verkoop gaan ja...

Voordeel van de GT's, oogt ie wat lager ;)

Terug
Naar boven