• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett D 1982 1.2S toekomstig project? 80-80 verlaging UPDAT

Dit zijn fotos van de vorige eigenaar! :)

opgetrommeld bij de kadett D hyves?

Staan ook fotos op van voor de tijd, toen was hij vies groen... :)

:wors :wub

Supermooie Kadett!!

Je verlanglijstje vertaald precies de punten die ik persoonlijk ook nog zou wijzigen, en dan vooral de verlaging en smoke achterlichten.

De achterraam zou ik vervangen voor een achterraam zonder het gaatje, ik zou er geen dopje opzetten. Dat doet naar mijn inziens afbreuk aan het geheel.

:wors :wub

Supermooie Kadett!!

Je verlanglijstje vertaald precies de punten die ik persoonlijk ook nog zou wijzigen, en dan vooral de verlaging en smoke achterlichten.

De achterraam zou ik vervangen voor een achterraam zonder het gaatje, ik zou er geen dopje opzetten. Dat doet naar mijn inziens afbreuk aan het geheel.

[rquote=1879397&tid=143530&author=Mikey006]

Rode achterlichten zo laten, of toch smoke er in kopen?[/rquote]

Ik zal voor smoke gaan staat beter bij de kleur denk ik:thumbup

Hele mooie D kadett voor de rest :) verlagen en meschien 2.0 er in en klaar

[rquote=1879397&tid=143530&author=Mikey006]

Rode achterlichten zo laten, of toch smoke er in kopen?[/rquote]

Ik zal voor smoke gaan staat beter bij de kleur denk ik:thumbup

Hele mooie D kadett voor de rest :) verlagen en meschien 2.0 er in en klaar

Zijn er mensen hier op het forum, die er een 2.0 in kunnen bouwen.

Dan niet alleen kunnen, maar ook willen?

Smoke achterlichten toch maar eens opzoeken ;)

Bedankt overigens voor de mooie reacties!

Zijn er mensen hier op het forum, die er een 2.0 in kunnen bouwen.

Dan niet alleen kunnen, maar ook willen?

Smoke achterlichten toch maar eens opzoeken ;)

Bedankt overigens voor de mooie reacties!

Hmm... verzamelen is niet zo moeilijk als je maar weet wat :) haha

Eerst de rest van m'n verlanglijstje maar afwerken. Doen we de 2.0 als toetje :)

Hmm... verzamelen is niet zo moeilijk als je maar weet wat :) haha

Eerst de rest van m'n verlanglijstje maar afwerken. Doen we de 2.0 als toetje :)

Errug dik KaDDetje ,achterruitewisser eraf en bumpers NIET spuiten zou ik zeggen,ben benieuwd als ie laag ligt.

Errug dik KaDDetje ,achterruitewisser eraf en bumpers NIET spuiten zou ik zeggen,ben benieuwd als ie laag ligt.

Op verlagen na de auto zo laten. Ruitenwisser achter lekker laten zitten, is iets aparts en ik vind het wel wat hebben. Kaal maken doet iedereen al.

2.0 erin hangen en lekker genieten van de auto. Koop een oude E kadett GSI en lepel alles over, Motor, Bak, Aandrijfassen, fusees, veerpoten en de remmen.

Stelt niet heel erg veel voor. Zijn er al genoeg die dat gedaan hebben.

Op verlagen na de auto zo laten. Ruitenwisser achter lekker laten zitten, is iets aparts en ik vind het wel wat hebben. Kaal maken doet iedereen al.

2.0 erin hangen en lekker genieten van de auto. Koop een oude E kadett GSI en lepel alles over, Motor, Bak, Aandrijfassen, fusees, veerpoten en de remmen.

Stelt niet heel erg veel voor. Zijn er al genoeg die dat gedaan hebben.

bumpers niet spuiten hoor ja hooguit mat zwart... dan is het geen D meer :D Lekker de zwarte details houden,

effe een 2 liter erinleppelen is het niet, heb het 2 keer gedaan bij dezelfde auto... zweet, tranen en zelfs wat bloed, maar al sje mensen hebt die je helpen met meer kennis en die het al eens gedaan hebben scheelt zeker de helft in bloed en zweet. ;)

Terug
Naar boven