Mijn vader heeft een tijd geleden een Kadett D uit 1982 gekocht. Nu op de laatste keuring (2003) is deze kadett afgekeurt. Het achterspatbord moet worden vervangen en er stond iets op het keuringbewijs dat de lichten niet schijnen volgens europese normen ofzo? Nu de auto staat sinds dien dus al stil. Nu vraag ik mij af wat er zoal allemaal kapot zal zijn? De auto staat droog is een onverwarmde garage. Wat moet ik zeker vervangen voor deze terug op de baan te krijgen als dagelijks (niet al oldtimer). IK zou zoveel mogelijk zelf willen doen is dit mogelijk zonder kennis? Ik zou het achterspatbord wel uitbesteden. Vorig jaar lag er plots wel een plas benzine op de grond onder de auto. Er werd mij verteld dat dit waarschijnlijk de benzinepomp was die kapot was.
Wat zowiezo moet worden vervangen:
* Nieuwe banden
* Luchtfilter, oliefilter, olie, rem/koelvloeistof?
Dus even kort wat zijn zoal de onderdelen die kapot gaan door het stilstaan? Waar moet ik op letten als ik de motor weer wil laten draaien (zodat hij niet vastloopt)?
Wat zowiezo moet worden vervangen:
* Nieuwe banden
* Luchtfilter, oliefilter, olie, rem/koelvloeistof?
Dus even kort wat zijn zoal de onderdelen die kapot gaan door het stilstaan? Waar moet ik op letten als ik de motor weer wil laten draaien (zodat hij niet vastloopt)?