• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett D on Borbet A's 7j & 9j

origineel gepost door 60PZ

origineel gepost door GlennGSI

wanneer gaat ie btw voor de RDW keuring ?? is toch eigenlijk wel een must hea met de kosten van tegenwoordig

ja wil ik wel moet nog ff kijken wat de verzekering dan gaat kosten aangezein ik 18 ben:vertag maar het is wel verstandig:sleeping

hmm zal wel iets meer worden dan denk ik.. Ik ben 21 dus die van mij zal ook wel iets omhoog gaan. Ik heb em alleen wel als oldtimer verzekerd dus veel zal het nog niet zijn dan :jerry Maargoed ik heb er dan men omega naast. Dat is vaak wel een vereiste.

Ik weet niet of jij een auto er naast hebt zodat de kadett als oldtimer verzekerd kan worden. Maar dat zou zeker wel schelen.

zal dat ook bij een brommer gaan? heb er nog wel een paar staan.

heb ik voor 150 euro int jaar mijn brommer + auto verzekerd:wors rij toch weinig met beide

ik heb ngo wel een scooter op me naam. Lijkt me toch niet dat je dat als eerste voertuig kan kiezen en op me kadett een oldtimerverzekering gooi?:wtf

sinds het brommer kenteken wel. Ik heb het namelijk nog ff nagekeken bij mij.. maar men Omega zit bij een andere verzekeraar als de kadett.

Ik heb men spartamet als 1ste voertuig verzekerd en de kadett als oldtimer dus.

dat is lijp ik heb nameljik nog een yamaha bwsking: thanks had zelf niet bij me opgekomen!:wors

Ik heb de kadett gewoon als eerste auto en oldtimer verzekert!

Heb wel andere auto, maar die is bij een andere maatschappij verzekert.

Je kunt het ook als eerste auto verzekeren en oldtimer, alleen betaal je dan iets meer.

Zal nooit veel meer zijn ;)

vandaag getrokken bandjes gemonteerd:

165/50/15 van bridgestone

imag0086r.jpg

wat een gekloot zeg! maar met haarlak was het zo gepiept:argue

Terug
Naar boven