• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E '86 van Piele

[rquote=1874587&tid=111910&author=Van het Ende Customs]:wors

Ik voel een hele dikke bak aankomen!!!![/rquote]

Tnx en een u2u beste man ;)

[rquote=1874637&tid=111910&author=sw16v]vet ding! op de fotos ziet ie er nog hard uit, hopen dat ie dat in het echt ook is![/rquote]

Van boven tot onder getjekt!

Bodem, bij de pedalen, veerschotels, spatborden, lekbakjes, dorpel vermoedelijk klein gaatje... (:S)

Hoop dat het echt zo blijft als ik wat spul eraf trek.. ;)

Nog meer zwakke plekken..?

[rquote=1874677&tid=111910&author=freek corsa]Mooie basis, jou kennende word het weer een unieke auto :P[/rquote]

Hahahah!

Uhh.. bedankt freek.. ...? :P

Hij wordt echt niet verpoerd deze keer... beloof het.. :p

Blijf eerst dit rijden, misschien komt er nog een handbak, misschien een ne of seh, we'll see..

Ding is echt niet traag, scheelt dat het een 1300S is, 75 paartjes gaan best vooruit!

[rquote=1874650&tid=111910&author=Piele][rquote=1874637&tid=111910&author=sw16v]vet ding! op de fotos ziet ie er nog hard uit, hopen dat ie dat in het echt ook is![/rquote]

Bodem, bij de pedalen, veerschotels, spatborden, lekbakjes, dorpel vermoedelijk klein gaatje... (:S)

[/rquote]

Kom op, het is een Kadett van '86, wat denk jezelf :P :jerry

Echt een mooi ding, maak er wat unieks van :wors

U2U terug :thumbup

[rquote=1874729&tid=111910&author=Van het Ende Customs][rquote=1874650&tid=111910&author=Piele][rquote=1874637&tid=111910&author=sw16v]vet ding! op de fotos ziet ie er nog hard uit, hopen dat ie dat in het echt ook is![/rquote]

[/rquote]

Kom op, het is een Kadett van '86, wat denk jezelf :P :jerry

Echt een mooi ding, maak er wat unieks van :wors

U2U terug :thumbup[/rquote]

Nou idd!

Eigenlijk niet hard te vinden van dat jaar, of het moet duitse import zijn, originele ADAM :D

Iemand die trouwens weet wat een stationair regelaar kost voor dit blokje..?

Eerste technische probleem gevonden... :jerry

[rquote=1874545&tid=111910&author=Piele][rquote=1874526&tid=111910&author=GlennGSI]mocht je nog wat E kadett 3 deurs spul zoeken.. der staat hier nog een schade kadett :P[/rquote]

Nou ben eigenlijk nog poten met lagers nodig, 1200 tm 1600i, geen 1600s, weet niet of je in de buurt van Pipo woont? ;)

Blijft idd zo origineel mogelijk, op een radio en een antenne na!

Tenminste.. op de velgen, veren en uitlaat na :P

Zit ff de opties te bekijken, wil mn Kicker installatie wel heel graag over zetten, maar ga absoluut niet in de deurpanelen of hoedenplank zagen :P

Heb dus een 16cm compo met tweaters liggen, 2 ovale 3-weg, woofer en versterker gaat geen probleem worden..[/rquote]

Poten gaan em helaas niet echt meer worden :jerry die zijn dubbel gevouwen :P

Hahahaha!

Wordt dan een grote koffer!! :P

2x 12" 400 rms dubbelspoels en een 800w versterker van 50+cm :P

Maar wel een vet idee!

Heeee Piele,

gave Kadett!!!!!!!!Mooie oude kleur en het interieur vindt ik helemaal te gek!een twotone dashboard.

Heel mooi.

en inderdaad,die wielen zijn geen porum.Mooie ouderwetse wieldoppen erop zetten.

Maar er zit dus wel een verandering aan te komen als ik het zo lees.

Succes met de wagen!!!

groetjes Marcel (mede automaatrijder)

grappig

heb dezelfde kleur lijkt het wel

enkel glimt die van mij niet zo mooi meer :D

die van mij is van 85

als je op de achtergrond kijkt zie je de kadett staan

mantaschoon.jpg

Hahaha! Vet!

Ff poetsen doet wonderen!

Of je kan em mooi matzwart rollen!!

Word die van mij wat zeldzamer :p ;)

@bas

Dat word em denk ik ook, ga echt nuet zagen deze keer, hoeveel ik wel niet op mn donder heb gekregen toen ik bruine corsa a deurpanelen verzaagd had... :p

Teller al gevonden..?

zag je net volgens mij rijden in marknesse

was dezelfde kleur

je reed de breestraat op vanaf het groenkruis gebouw langs de vaart,ik kwam vanaf de andere kant ook de breestraat op:D

[rquote=1876298&tid=111910&author=mantadevil]zag je net volgens mij rijden in marknesse

was dezelfde kleur

je reed de breestraat op vanaf het groenkruis gebouw langs de vaart,ik kwam vanaf de andere kant ook de breestraat op:D[/rquote]

Hahah!

Nee dat was ik niet, kom net thuus van de hele andere richting! :P

Anders had ik nog wel ff gebeld, maar beetje laat he..

Terug
Naar boven