• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E '86 van Piele

[rquote=1895637&tid=111910&author=Van het Ende Customs]Dat denk ik oop pipo, maar dan wel in een ander standje :o[/rquote]

das maar voor de foto anders liggen ze los :angelzo zonder toplager enz

[rquote=1895669&tid=111910&author=Van het Ende Customs]I know.

Kom op Piele, Volgende week verwachten we foto's van een hele lage E!!! :o[/rquote]

idd :P

1262541528_5_0pm5.jpeg

:D:D:D:D:D:D:D

dat ziet er *^@*&%#(*@domme goed uit man.! nu tegen de grond aan met die Kadett.

(ps. wat heb je er voro betaald.. mag per pm hoor...)

[rquote=1896179&tid=111910&author=custom]dat ziet er *^@*&%#(*@domme goed uit man.! nu tegen de grond aan met die Kadett.

(ps. wat heb je er voro betaald.. mag per pm hoor...)[/rquote]

Ff Pipo u2utje doen ;)

[rquote=1896282&tid=111910&author=Fearless]Nice, zijn dat getapte poten of zit daar een losse bus met schroefdraad overheen?[/rquote]

Volgens mij is hier een draadbus overheen gegaan om de dikte van de stelringen te halen.

Maar dat zie ik dinsdag pas, of mr. Pipo moet dit even toelichten.

Klokkie met toerenteller gekregen van Bas!

Alles doet het prima, behalve de snelheid :S

Bij 90kmpu geeft de teller 60kmpu aan :S

Ligt dit aan de automaatbak of gewoon omdat de kabel te strak staat?

1264008215_6_VfXv.jpeg

[rquote=1896282&tid=111910&author=Fearless]Nice, zijn dat getapte poten of zit daar een losse bus met schroefdraad overheen?[/rquote]

er zit een draadhuls in ipv er overheen stuurarm is ook lager gezet en hij heeft korte patronen:angel

[rquote=1896601&tid=111910&author=pipo][rquote=1896282&tid=111910&author=Fearless]Nice, zijn dat getapte poten of zit daar een losse bus met schroefdraad overheen?[/rquote]

er zit een draadhuls in ipv er overheen stuurarm is ook lager gezet en hij heeft korte patronen:angel[/rquote]

Dus dat kan wel aardig laag dacht ik zo:thumbup

ben zeer benieuwd naar de aardschraper in wording:cool:

[rquote=1896626&tid=111910&author=*Jurgen*]Zijn de W waardes gelijk die op je tellerklok staan?[/rquote]

Uhhh... jah...? :P

Leg eens uit?

De klok komt origineel van een GT af geloof ik en de klok die er in zat was van een 1200 t/m 1600.

Kan dit niet liggen aan het omrekenwerkje in de klok zelf, dat deze speciaal voor een automaat berekend is?

Geloof dat deze goed over te zetten is!

@ Fearless:

Hoe staat het met jou Record dan??

En hoezo wordt de tracksl³t verkocht??!

Op je teller onder km/h staat w= en dan een paar cijfers. Deze moeten van je oude en nieuwe teller gelijk zijn, anders krijg je afwijkingen.

[rquote=1896650&tid=111910&author=Fearless][rquote=1896601&tid=111910&author=pipo][rquote=1896282&tid=111910&author=Fearless]Nice, zijn dat getapte poten of zit daar een losse bus met schroefdraad overheen?[/rquote]

er zit een draadhuls in ipv er overheen stuurarm is ook lager gezet en hij heeft korte patronen:angel[/rquote]

Dus dat kan wel aardig laag dacht ik zo:thumbup

ben zeer benieuwd naar de aardschraper in wording:cool:[/rquote]

ja normaal kun je met een e kadett niet lager dn -80 anders kom je veerweg te kort heb je geen bumpstop en je komt met je stuurarmen tegen de body.

deze patronen zijn nog een stukkie korter.tot hoe ver hij dadelijk kan durf ik zo niet te zeggen maar ik verwacht rond de 100 iig en dan met bumpstop

1264364394_6_-Yp0.jpeg

1264364930_6_JF-l.jpeg

Okeey... Dat is nieuw voor mij :P

Is hier een oplossig voor dan, heeft dit te maken met de bak of echt met de teller zelf?

Dus binnenwerk vervangen zou een oplossing zijn?

Kan je het binnenwerk zo overzetten?

Alleen die naald goed terug plaatsen is een enorme rotklus.

De Corsa maak ik klaar, netjes opnieuw in de lak enzo. En dan mag die weg. Ik wil een normale auto gaan rijden ivbm samenwonen binnenkort. Dan heb ik de Rekord zoiezo nog, ga ik daar mee rijden als die klaar is en mn meid in de auto die ik koop nadat de Corsa weg is. Waarschijnlijk wordt het een Astra G.....

[rquote=1897008&tid=111910&author=Fearless]Kan je het binnenwerk zo overzetten?

Alleen die naald goed terug plaatsen is een enorme rotklus.

De Corsa maak ik klaar, netjes opnieuw in de lak enzo. En dan mag die weg. Ik wil een normale auto gaan rijden ivbm samenwonen binnenkort. Dan heb ik de Rekord zoiezo nog, ga ik daar mee rijden als die klaar is en mn meid in de auto die ik koop nadat de Corsa weg is. Waarschijnlijk wordt het een Astra G.....[/rquote]

Maar dat betekend geen circuit meer voor u..?

Terug
Naar boven