• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E automaat 1988

Die ken ik, had wel flink schade gehad die groene vijfdeurs. Was van een meneer die niet zo goed was in de Nederlandsche taal... Wou voor een habbekrats bumpers bij me kopen vorig jaar. Deal ging niet door.

Wel netjes gemaakt de schade. Op wat spuitnevel weinig van te zien.

Was laatst een buurman van deze man voor onderdelen bij mij. Mag met de kadett rdam niet meer in. Daarom slooppremie en wat recentere auto gekocht. Vandaag nog wat onderdelen eraf gehaald.

Grt Mark

'De Kadett is verkocht.Ik ben van de week gebeld door de 'nieuwe ' eigenaar die hem wilde kopen.

De verkoper zie dat de auto over was gespoten,er andere spatborden op zaten enz.

Die eigenaar vroeg dit aan mij en ik zei dat het allemaal larie is.

Uitgelegd wat ik er mee gedaan heb en hij was bijzonder blij met m'n antwoorden.

De Kadett wordt nu bereden door een ouder echtpaar.

Gisteren om 14.30 uur hebben ze de auto gekocht.De man vroeg of hij mij mocht bellen als er iets was.

De Kadett rijdt in de buurt van Otterloo.

Ben blij dat hij niet wordt afgeboerd of de cross in gaat.

Leuk dat je even contact hebt gehad met de nieuwe bezitters van je ex E.

Had je dat bedongen bij verkoop dan ? "ik wil contact hebben met degene die m koopt"?

Rik :)

Nee hoor Rik,maar ik denk dat het op een factuur stond die ik erbij gedaan had.Die oudere man heeft mij gebeld.

Wel erg grappig.

Terug
Naar boven