• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E automaat 1988

@Stender wrote:Nou ja, voor de liefhebbers, hij is weer te koop. Dit keer wel ietsje duurder.

http://link.marktplaats.nl/m953539011" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat ik die prijs zag,had ik zoiets van..............dit gaat hem niet lukken.Nu maar hopen dat ie een goed baasje krijgt die er net zoveel liefde en aandacht kan schenken als wat ik deed.

Misschien kijkt ie wel mee,want de stickers van OPEL-FORUM zitten nog op de zijraampjes.

Was een fijne auto,heeft mij letterlijk nooit in de steek gelaten.Ook niet na maanden stilstand.Accu erin en starten en lopen.

Laten we heel eerlijk wezen,je dett was een heel knappe auto,maar er zat best wat beginnenend roest in de wielranden.

in de huidige markt is 700 tot 1000 een reeel bedrag,meer niet,jammer maar helaas. Je had toen de dett te koop staan voor 800 euro,een paar maanden later had ik geld vrij voor een kadett,ik had het absoluut voor de jouwe gegeven,alleen hij was niet meer te koop,daarom heb ik mijn zilvergrijze gekocht (overigends ook superblij mee!!! :wors ) maar jouw ex verdient ook zeker een goed baasje. waar ik nou erg benieuwd naar ben met zo'n vraagprijs,wat heb jij gevangen voor die auto?? Gezien het feit dat je een vectra B heb teruggekocht zou ik zeggen dat toch wel 1500 toe heb moeten krijgen.........

Mag altijd nog graag even naar de foto's kijken op de autotrack advertentie van deze auto maar die vraagprijs is me echt te gek ;)

is nu wel ff jammer dat ik hem nu niet meer heb.Een automaat is best wel makkelijk n mijn situatie op dit moment.In de D zetten en rijden maar.Maarja,als je alles van te voren weet.

Een ongeluk zit in een heeeeel klein hoekje.

Laten we heel eerlijk wezen,je dett was een heel knappe auto,maar er zat best wat beginnenend roest in de wielranden.

in de huidige markt is 700 tot 1000 een reeel bedrag,meer niet,jammer maar helaas. Je had toen de dett te koop staan voor 800 euro,een paar maanden later had ik geld vrij voor een kadett,ik had het absoluut voor de jouwe gegeven,alleen hij was niet meer te koop,daarom heb ik mijn zilvergrijze gekocht (overigends ook superblij mee!!! :wors ) maar jouw ex verdient ook zeker een goed baasje. waar ik nou erg benieuwd naar ben met zo'n vraagprijs,wat heb jij gevangen voor die auto?? Gezien het feit dat je een vectra B heb teruggekocht zou ik zeggen dat toch wel 1500 toe heb moeten krijgen.........

Mag altijd nog graag even naar de foto's kijken op de autotrack advertentie van deze auto maar die vraagprijs is me echt te gek ;)

Terug
Naar boven