• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E automaat 1988

Ik heb ook casettebandjes in mn E.

En een casetteradio natuurlijk.

In een Kadett E hoort geen CD, dat is geen porum :(

Rik ;)

Ik heb ook casettebandjes in mn E.

En een casetteradio natuurlijk.

In een Kadett E hoort geen CD, dat is geen porum :(

Rik ;)

hooguit zo'n hele oldschool Philips,met rode letters en een slede,dat je met die hele radio loopt te zeulen.

deze is uit 1987,dus kan zelfs nog in een E1

philips-dc085-car-cdplayer.jpg

of deze ,uit 1989

dc984,.jpg

hooguit zo'n hele oldschool Philips,met rode letters en een slede,dat je met die hele radio loopt te zeulen.

deze is uit 1987,dus kan zelfs nog in een E1

philips-dc085-car-cdplayer.jpg

of deze ,uit 1989

dc984,.jpg

ik heb deze in de Ascona zitten,nog de originele,weliswaar zonder Opel logo.

Is nog de originele uit 1983,1 week voor de aflevering van de auto gekocht bij de Kijkshop voor 279 hele gulden,bon is er nog!

$%28KGrHqJ,!i!FCuqFeybcBQ0%28zCNZW!~~60_84.JPG

ik heb deze in de Ascona zitten,nog de originele,weliswaar zonder Opel logo.

Is nog de originele uit 1983,1 week voor de aflevering van de auto gekocht bij de Kijkshop voor 279 hele gulden,bon is er nog!

$%28KGrHqJ,!i!FCuqFeybcBQ0%28zCNZW!~~60_84.JPG

Ik heb deze radio in m'n Kadett zitten.Zelfs de cassettebandjes die jarenlang op zolder lagen,speelt ie zonder problemen af.

OpelKadett001-3.jpg

gr Marcel.

Ik heb deze radio in m'n Kadett zitten.Zelfs de cassettebandjes die jarenlang op zolder lagen,speelt ie zonder problemen af.

OpelKadett001-3.jpg

gr Marcel.

zo te zien is er een keer een radio uit gejat ook,zitten aardige moeten aan de zijkant.

Is die trouwens niet iets te nieuw voor een 88er??

zo te zien is er een keer een radio uit gejat ook,zitten aardige moeten aan de zijkant.

Vandaag is de Kadett weer goedgekeurd.Voor €29,- helemaal nagekeken en hij is top.Ze hebben m'n wiellager afgesteld en m'n koplamp vastgezet.Dat klopt,want de linker koplampbeugel (dat witte blokje) was stuk.Kosten hiervoor..........niets!

Top garage ,die dealer in Enkhuizen.

Ik kan er weer een jaar tegenaan.

Dit jaar mag mijn Kadett vieren dat hij 25 jaar op de weg rijdt en staat!In 2015 wordt hij (hopelijk) wegenbelastingvrij en anders over 5 jaar.

gr Marcel.

Vandaag is de Kadett weer goedgekeurd.Voor €29,- helemaal nagekeken en hij is top.Ze hebben m'n wiellager afgesteld en m'n koplamp vastgezet.Dat klopt,want de linker koplampbeugel (dat witte blokje) was stuk.Kosten hiervoor..........niets!

Top garage ,die dealer in Enkhuizen.

Ik kan er weer een jaar tegenaan.

Dit jaar mag mijn Kadett vieren dat hij 25 jaar op de weg rijdt en staat!In 2015 wordt hij (hopelijk) wegenbelastingvrij en anders over 5 jaar.

gr Marcel.

@asconahobbyist wrote:zo te zien is er een keer een radio uit gejat ook,zitten aardige moeten aan de zijkant.

Dat zou kunnen,ik heb hem twee jaar en in Limburg wonen ook geen lieve mensen.Het is dus best mogelijk dat er een inbraak geweest is met het stelen van de radio.

Wat ik aan info heb kunnen vinden hoort er een radio in van dit kaliber.Maar misschien hoort hij wel in een 89er model.

Die radio heb ik wel boven liggen.Dat is de radio die ik uit elkaar gehaald heb.(zie elders in deze topic)

@asconahobbyist wrote:zo te zien is er een keer een radio uit gejat ook,zitten aardige moeten aan de zijkant.

Dat zou kunnen,ik heb hem twee jaar en in Limburg wonen ook geen lieve mensen.Het is dus best mogelijk dat er een inbraak geweest is met het stelen van de radio.

Wat ik aan info heb kunnen vinden hoort er een radio in van dit kaliber.Maar misschien hoort hij wel in een 89er model.

Die radio heb ik wel boven liggen.Dat is de radio die ik uit elkaar gehaald heb.(zie elders in deze topic)

Wat een luxe hebben jullie zeg....

Radio die er bij mij inzit..

Pas bij de auto dus blijft er lekker in.....

Wat een luxe hebben jullie zeg....

Radio die er bij mij inzit..

Pas bij de auto dus blijft er lekker in.....

Terug
Naar boven