• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E automaat 1988

Tering, is die auto nieuw ofzo ???

Prachtige Kadett E zo.

Die van mij staat ook in de steigers en hoop dat ie net zo mooi wordt als de jouwe !

Groet en heeeeeeel veel plezier en pret in de Kadett !

Rik ;)

Ik heb vandaag ,ondanks het rotweer ,toch wat foto's gemaakt op een andere plek.Een hoop wind maar gaf toch wel aardige plaatjes.

Moet ik ook maar even met onze Volvo V40 gaan doen,wat mooie plaatjes schieten.

OpelKadett212.jpg

OpelKadett213.jpg

OpelKadett214.jpg

OpelKadett215.jpg

OpelKadett216.jpg

OpelKadett219.jpg

Ik stond een beetje scheef met de auto,zodoende lijkt het net of het achterwiel aan de bestuurderszijde meer omhoog staat.

gr Marcel.

Vandaag op MP een originele radio gescoord die in mijn Kadett hoort te zitten.De verkoopster weet niet of hij nog werkt,maar ik denk dat het wel mee zal vallen.

Al doet sowieso de radio het maar.

Het is een Grundig SC 203,het type wat dus in de LS Kadett hoort te zitten.

Wordt vervolgd als hij binnen is gekomen.

groetjes Marcel.

Ik vind het een leuke auto en je hebt er veel plezier aan. En ik wil ook niet lullig doen. Maar dichtgeplakt met alluminium en polyester en dan € 3800,- waard?? :???:

@Arjen wrote:Ik vind het een leuke auto en je hebt er veel plezier aan. En ik wil ook niet lullig doen. Maar dichtgeplakt met alluminium en polyester en dan € 3800,- waard?? :???:

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Het maakt volgens mij niets uit hoe het gedaan is,als het maar goed gedaan is.Voorlopig heb ik er nog steeds geen last van.Het blijft keurig netjes zitten.

Vandaag op MP een originele radio gescoord die in mijn Kadett hoort te zitten.De verkoopster weet niet of hij nog werkt,maar ik denk dat het wel mee zal vallen.

Al doet sowieso de radio het maar.

Het is een Grundig SC 203,het type wat dus in de LS Kadett hoort te zitten.

Wordt vervolgd als hij binnen is gekomen.

groetjes Marcel.

Tja,jullie zullen ongetwijfeld wel gelijk hebben,maar ik probeer wat ik denk dat goed is.Lukt het niet (roestvorming o.i.d ) dan zal ik aanspraak moeten maken op de vakmanschap van de schadeherstelbedrijven.

Het is gewoon een probeersel om te kijken of het op deze manier lukt.Natuurlijk kun je je vraagtekens zetten bij deze 'vreemde' reperaties van de wel bekende delen van de Kadett.

Helaas ben ik dus niet in de gelegenheid om te lassen en/of compleet plaatwerk weg te slijpen.

Wat ik aan het doen ben is natuurlijk tijd rekken en het proberen de roest te vertragen.

Ik zal in iedergeval jullie advies in acht nemen.

Maar desalniettemin ben ik supertrots op dit beestje.Ik houd hem nauwlettend in de gaten wat die plekken betreft en kan ik sparen voor de schadeherstelbedrijf.

groetjes Marcel.

Ik vind het een leuke auto en je hebt er veel plezier aan. En ik wil ook niet lullig doen. Maar dichtgeplakt met alluminium en polyester en dan € 3800,- waard?? :???:

Ik denk dat je inderdaad een goed resultaat hebt geleverd want hij ziet er goed uit. En het is hardstikke leuk om een auto zo grondig schoon te maken! :thumb

@Arjen wrote:Ik vind het een leuke auto en je hebt er veel plezier aan. En ik wil ook niet lullig doen. Maar dichtgeplakt met alluminium en polyester en dan € 3800,- waard?? :???:

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Het maakt volgens mij niets uit hoe het gedaan is,als het maar goed gedaan is.Voorlopig heb ik er nog steeds geen last van.Het blijft keurig netjes zitten.

Tja,jullie zullen ongetwijfeld wel gelijk hebben,maar ik probeer wat ik denk dat goed is.Lukt het niet (roestvorming o.i.d ) dan zal ik aanspraak moeten maken op de vakmanschap van de schadeherstelbedrijven.

Het is gewoon een probeersel om te kijken of het op deze manier lukt.Natuurlijk kun je je vraagtekens zetten bij deze 'vreemde' reperaties van de wel bekende delen van de Kadett.

Helaas ben ik dus niet in de gelegenheid om te lassen en/of compleet plaatwerk weg te slijpen.

Wat ik aan het doen ben is natuurlijk tijd rekken en het proberen de roest te vertragen.

Ik zal in iedergeval jullie advies in acht nemen.

Maar desalniettemin ben ik supertrots op dit beestje.Ik houd hem nauwlettend in de gaten wat die plekken betreft en kan ik sparen voor de schadeherstelbedrijf.

groetjes Marcel.

Ik denk dat je inderdaad een goed resultaat hebt geleverd want hij ziet er goed uit. En het is hardstikke leuk om een auto zo grondig schoon te maken! :thumb

Vandaag ,komt als het goed is , de originele radio voor m'n Kadett.

Ik kwam in het handleidings boekje een oude bekende tegen,en dat is het kopie deel III wat je vroeger achter je voorruit moest hebben.

Dat is er uiteraard weer op gegaan.Ik had nog nog hoesje liggen waar het deel III in geschoven kon worden.

De Kadett wordt nu steeds meer een oudje hahaha

Straks als de radio aanwezig is,zal ik hier ook wat foto's van maken.

Hier alvast wat foto's van het welbekende kopie deel III

gr Marcel.

OpelKadett002.jpg

OpelKadett001.jpg

Vandaag ,komt als het goed is , de originele radio voor m'n Kadett.

Ik kwam in het handleidings boekje een oude bekende tegen,en dat is het kopie deel III wat je vroeger achter je voorruit moest hebben.

Dat is er uiteraard weer op gegaan.Ik had nog nog hoesje liggen waar het deel III in geschoven kon worden.

De Kadett wordt nu steeds meer een oudje hahaha

Straks als de radio aanwezig is,zal ik hier ook wat foto's van maken.

Hier alvast wat foto's van het welbekende kopie deel III

gr Marcel.

OpelKadett002.jpg

OpelKadett001.jpg

Zal eens kijken of ik hem nog heb.....vast niet maar je weet maar nooit..

Mijn opa heeft hem ook nog (hij heeft een volvo 440), heeft hem op de deur geplakt van de garage.....

Maar ben benieuwd hoe die radio eruit ziet aangezien ik er nog nooit een orginele heb gezien en in mijn auto wel een oude radio zit maar die is niet orgineel :(

Helaas,de radio doet het niet.In die zin,hij werkt goed,alleen de rubberen dopjes onder de knopjes zijn helemaal verdroogd,waardoor ik geen zenders meer kan zoeken en vastzetten.Ook de 4 voorkeuze knopjes werken niet door die rubberen dopjes die verdroogd zijn.

Dit gaat hem dus niet worden.Heel jammer.

Misschien dat ik er nog eens eentje tegen het lijf loop.

groetjes Marcel.

Zal eens kijken of ik hem nog heb.....vast niet maar je weet maar nooit..

Mijn opa heeft hem ook nog (hij heeft een volvo 440), heeft hem op de deur geplakt van de garage.....

Maar ben benieuwd hoe die radio eruit ziet aangezien ik er nog nooit een orginele heb gezien en in mijn auto wel een oude radio zit maar die is niet orgineel :(

Terug
Naar boven