• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E automaat 1988

@Raluph wrote:@Mr.F wrote:

Modeljaar 1991-1992 voor een Kadett E?

Kan...cabrio´s zijn ze nog blijven maken tot en met ´93

(toch?.......)

Tot '94 zelfs !!!

Toen is de Astra Cabrio op de markt gekomen.

Die had je begin jaren 90 nog niet.

Rik ;)

@Mr.F wrote:

(toch?.......)

@Raluph wrote:@Mr.F wrote:

(toch?.......)

Tot '94 zelfs !!!

Toen is de Astra Cabrio op de markt gekomen.

Die had je begin jaren 90 nog niet.

Rik ;)

hmmmmm

kleine tegenslag met de Kadett.

De accu is overleden!totaal geen tikje meer.De lampen branden wel,maar dan houd het ook op.Zelfs de code van de radio moet ik opnieuw invoeren.

Het volgende struikelblok is het contactslot.

Met veel pijn en moeite heb ik het hele slot in zijn totaliteit weggehaald.Nu moet de 'nieuwe ' er weer op.

Maar ik zit met dat boutje!

Kom er bijna niet bij.

Kan ik de schroefdraad niet wegboren en dan met een bout en moer het slot vast zetten?Ik wil wel een slotmoer gebruiken.

Graag jullie mening.

gr Marcel.

hmmmmm

kleine tegenslag met de Kadett.

De accu is overleden!totaal geen tikje meer.De lampen branden wel,maar dan houd het ook op.Zelfs de code van de radio moet ik opnieuw invoeren.

Het volgende struikelblok is het contactslot.

Met veel pijn en moeite heb ik het hele slot in zijn totaliteit weggehaald.Nu moet de 'nieuwe ' er weer op.

Maar ik zit met dat boutje!

Kom er bijna niet bij.

Kan ik de schroefdraad niet wegboren en dan met een bout en moer het slot vast zetten?Ik wil wel een slotmoer gebruiken.

Graag jullie mening.

gr Marcel.

@KadAstra-EF wrote:Hey Saluma, zoek je nog zo'n klokje ?

Ik heb er nog wel 1.....

Rik ;)

Hoi Rick,

nee hoor,het klokje heb ik boven liggen.Super bedankt voor je aanbod!

groetjes Marcel.

@KadAstra-EF wrote:Hey Saluma, zoek je nog zo'n klokje ?

Ik heb er nog wel 1.....

Rik ;)

Hoi Rick,

nee hoor,het klokje heb ik boven liggen.Super bedankt voor je aanbod!

groetjes Marcel.

De E kadett leeft nog steeds BTW.

50896147040_daewoo_nexia_024.jpg

Mooie bak, wij hadden vroeger thuis een 88-er 13ne club-uitvoering in exact dezelfde kleur, staat schitterend bij een E-Kadett, kregen we altijd opmerkingen over. Was voor het eerst dat ik bewust meemaakte dat wij een nieuwe auto kregen thuis. Helaas is hij in 1995 kort gereden, hij is wel opgeknapt maar wij hebben toen een Vectra A gekocht.

De E kadett leeft nog steeds BTW.

50896147040_daewoo_nexia_024.jpg

Mooie bak, wij hadden vroeger thuis een 88-er 13ne club-uitvoering in exact dezelfde kleur, staat schitterend bij een E-Kadett, kregen we altijd opmerkingen over. Was voor het eerst dat ik bewust meemaakte dat wij een nieuwe auto kregen thuis. Helaas is hij in 1995 kort gereden, hij is wel opgeknapt maar wij hebben toen een Vectra A gekocht.

Ondertussen heb ik contact gehad met Opel Nederland.

Met de vraag of zij konden achterhalen wanneer de Kadett geboren is.

Het schijnt tussen september 1987 en augustus 1988 te zijn in Antwerpen,Belgie.Een exacte datum konden ze niet meer terug vinden.

Ik was gewoon nieuwsgierig omtrent het beboortejaar van de Kadett.

Leuke reacties,nette e-mail,en elke dag keurig antwoord.Verrast waren ze wel dat er toch nog Kadetts rondrijden in de nette en goede staat.

Dus dit geld ook voor iedereen!

Hou je Kadett netjes en knap en verzorg hem goed!!!!!!!

groetjes Marcel

Ondertussen heb ik contact gehad met Opel Nederland.

Met de vraag of zij konden achterhalen wanneer de Kadett geboren is.

Het schijnt tussen september 1987 en augustus 1988 te zijn in Antwerpen,Belgie.Een exacte datum konden ze niet meer terug vinden.

Ik was gewoon nieuwsgierig omtrent het beboortejaar van de Kadett.

Leuke reacties,nette e-mail,en elke dag keurig antwoord.Verrast waren ze wel dat er toch nog Kadetts rondrijden in de nette en goede staat.

Dus dit geld ook voor iedereen!

Hou je Kadett netjes en knap en verzorg hem goed!!!!!!!

groetjes Marcel

@Mr.F wrote:Ik heb het geluk dat mijn Astra in belgie geleverd is. Ik heb er nog een papier bij waar de produktiedatum op staat :)

Dat is natuurlijk helemaal gaaf!Je kan er wel niets mee,maar toch het idee erachter.Bewaar het maar goed zou ik zo zeggen!

groetjes Marcel.

@Mr.F wrote:Ik heb het geluk dat mijn Astra in belgie geleverd is. Ik heb er nog een papier bij waar de produktiedatum op staat :)

Dat is natuurlijk helemaal gaaf!Je kan er wel niets mee,maar toch het idee erachter.Bewaar het maar goed zou ik zo zeggen!

groetjes Marcel.

Leuk dat opel nederland reactie terug geeft en dat ze je hebben kunnen helpen (soort van).

Ik heb alleen een onderhouds boekje dat van 86 tot ongeveer 95 is bij gehouden. En de orginele handleiding heb ik nog maar verder helaas niets.

Ohja de orginele sticker van de garage waar hij 25 jaar geleden gekocht is, zit nog op de achterklep....ook wel leuk

Leuk dat opel nederland reactie terug geeft en dat ze je hebben kunnen helpen (soort van).

Ik heb alleen een onderhouds boekje dat van 86 tot ongeveer 95 is bij gehouden. En de orginele handleiding heb ik nog maar verder helaas niets.

Ohja de orginele sticker van de garage waar hij 25 jaar geleden gekocht is, zit nog op de achterklep....ook wel leuk

@ Raluph

die dealer sticker zit er bij mij ook nog op.Weleenswaar goed verdroogd en vervaagd,maar ik kan nog lezen wat er op staat.Auto Mergelland.

Verder geen stickers oid aanwezig.

En het is inderdaad leuk van Opel Nederland dat ze de moeite nemen.M'n e-mail werdt vergezeld met wat foto's van de Kadett.

@ Raluph

die dealer sticker zit er bij mij ook nog op.Weleenswaar goed verdroogd en vervaagd,maar ik kan nog lezen wat er op staat.Auto Mergelland.

Verder geen stickers oid aanwezig.

En het is inderdaad leuk van Opel Nederland dat ze de moeite nemen.M'n e-mail werdt vergezeld met wat foto's van de Kadett.

Mijne zit er voor 25 jaar nog goed uit....beetje verweert maar verder nog goed te lezen

En verder zit er nog een NL sticker op...en die is geelig (geworden) weet niet of die 25 jaar oud is....

maar had het eerlijk niet verwacht dat opel nederland zulke dingen doet...maarja vriendelijk zijn en foto's mee sturen doet wonderen zo te horen ;)

Terug
Naar boven