• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E automaat 1988

@midnight black wrote:Maar volgens mij moet er origineel een iets modernere radio in een '88er. (Heb nog ergens een folder liggen uit die tijd)

Had dat dan niet te maken met het financiele plaatje van de koper? Ik bedoel,zo'n modernere radio was toch ff wat duurder dan deze radio.

Hoe zou best kunnen hoor.Er zat een SC 302 in.

@theunm wrote:en toen hadden ze ook al niet rokers uitvoeringen.

heeft geen aansteker

De aansteker was toen een optie.Maar voor onze moderne tijd van TomTom heb ik de aansteker uit het zicht ingebouwd.(zonder het gedeelte om je peuk aan te steken)

@midnight black wrote:Maar volgens mij moet er origineel een iets modernere radio in een '88er. (Heb nog ergens een folder liggen uit die tijd)

Had dat dan niet te maken met het financiele plaatje van de koper? Ik bedoel,zo'n modernere radio was toch ff wat duurder dan deze radio.

Hoe zou best kunnen hoor.Er zat een SC 302 in.

Vandaag een foto op het internet gevonden van het broertje (of zusje) van mijn Kadett.Het is exact dezelfde uitvoering,automaat,1.6 i enz enz alleen ruim een half jaartje ouder.

Alleen heeft deze het logo van een E2 Kadett erop zitten.Misschien schade gehad?

Wilde het even delen met jullie hahahaha

gr Marcel.

@theunm wrote:en toen hadden ze ook al niet rokers uitvoeringen.

heeft geen aansteker

De aansteker was toen een optie.Maar voor onze moderne tijd van TomTom heb ik de aansteker uit het zicht ingebouwd.(zonder het gedeelte om je peuk aan te steken)

Mooi exemplaar. Wel mazzel gehad met de kleur ook, want lijkt me als je hem laat spuiten dat je ook het E1 logo had kunnen overzetten? Alhoewel, die E1 zit met gaatjes en E2 geplakt geloof ik, kan een ontdekking geweest zijn na het spuiten? Geen idee of dit ook een E2 kleur geweest is?

Vandaag een foto op het internet gevonden van het broertje (of zusje) van mijn Kadett.Het is exact dezelfde uitvoering,automaat,1.6 i enz enz alleen ruim een half jaartje ouder.

Alleen heeft deze het logo van een E2 Kadett erop zitten.Misschien schade gehad?

Wilde het even delen met jullie hahahaha

gr Marcel.

Mooi exemplaar. Wel mazzel gehad met de kleur ook, want lijkt me als je hem laat spuiten dat je ook het E1 logo had kunnen overzetten? Alhoewel, die E1 zit met gaatjes en E2 geplakt geloof ik, kan een ontdekking geweest zijn na het spuiten? Geen idee of dit ook een E2 kleur geweest is?

In het E2 logo en dus ook in de motorkap zitten 2 uitsparingen.(gaten)

Misschien dat de eigenaar de originele logo niet meer kon bestellen en heeft ie voor een E2 logo gekozen.

Anders zou ik het niet weten namelijk haha.

Rik :)

In het E2 logo en dus ook in de motorkap zitten 2 uitsparingen.(gaten)

Misschien dat de eigenaar de originele logo niet meer kon bestellen en heeft ie voor een E2 logo gekozen.

Anders zou ik het niet weten namelijk haha.

Rik :)

Terug
Naar boven