• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E automaat 1988

Trouwens, schade zou best wel eens kunnen, kijk maar eens naar dat linker oranje knipperlicht.

Die lijkt wel centimeters naar voren te staan en niet netjes naast de koplamp.

Rik :)

Tja, blijft speculeren, het knipperlicht schroeft vast op het front op een enorm oppervlak wat volledig vlak is, dus zou het best gek vinden als je schade hebt gehad dat je alles weer zo netjes maakt alleen het front niet.

Kan ook zijn dat het niet zo netjes omgebouwd is, en de bevestiging van het knipperlicht gebroken is geraakt. Veel mensen weten niet dat je voor het verwijderen van de koplamp eerst het knipperlicht moet verwijderen met een schroef aan de achterkant, maak je die niet los dan breekt die lip af waarmee hij vast zit.

Trouwens, schade zou best wel eens kunnen, kijk maar eens naar dat linker oranje knipperlicht.

Die lijkt wel centimeters naar voren te staan en niet netjes naast de koplamp.

Rik :)

Tja, blijft speculeren, het knipperlicht schroeft vast op het front op een enorm oppervlak wat volledig vlak is, dus zou het best gek vinden als je schade hebt gehad dat je alles weer zo netjes maakt alleen het front niet.

Kan ook zijn dat het niet zo netjes omgebouwd is, en de bevestiging van het knipperlicht gebroken is geraakt. Veel mensen weten niet dat je voor het verwijderen van de koplamp eerst het knipperlicht moet verwijderen met een schroef aan de achterkant, maak je die niet los dan breekt die lip af waarmee hij vast zit.

Het zou natuurlijk ook aan de fabrikant van de knipperlichten kunnen liggen.Er zijn zover ik weet bepaalde fabrikanten die knipperlichten maken voor de Kadett E.De een past heel netjes en de ander past niet zo mooi aan.

Oud en nieuw houd mij niet tegen om de dynamo even op te knappen.

Ziet er weer gelikt uit,moet ik zeggen.

Morgen de steun opknappen.

En bij deze wens ik iedereen hier een gezond en spetterend 2014 en hopen dat onze Kadettjes ook weer te bewonderen zijn op diverse meetings en shows!!!

groetjes Marcel en Leonie

Het zou natuurlijk ook aan de fabrikant van de knipperlichten kunnen liggen.Er zijn zover ik weet bepaalde fabrikanten die knipperlichten maken voor de Kadett E.De een past heel netjes en de ander past niet zo mooi aan.

Oud en nieuw houd mij niet tegen om de dynamo even op te knappen.

Ziet er weer gelikt uit,moet ik zeggen.

Morgen de steun opknappen.

En bij deze wens ik iedereen hier een gezond en spetterend 2014 en hopen dat onze Kadettjes ook weer te bewonderen zijn op diverse meetings en shows!!!

groetjes Marcel en Leonie

@midnight black wrote:Ziet er weer spic en span uit! Heb je de dynomo ook gereviseerd of alleen uiterlijk opgeknapt?

Nee hoor,ik heb hem alleen uiterlijk opgeknapt.Hij laad goed bij,en zolang hij dat doet,is het goed.

@midnight black wrote:Ziet er weer spic en span uit! Heb je de dynomo ook gereviseerd of alleen uiterlijk opgeknapt?

Nee hoor,ik heb hem alleen uiterlijk opgeknapt.Hij laad goed bij,en zolang hij dat doet,is het goed.

En zo ziet het er dan uit.Ook het filterhuis helemaal schoongemaakt.Ik had hem 2 jaar geleden zwart gespoten,maar de verf bladderde er vanaf.Dus afbijt er over heen en boenen maar.

Hij is er schoon en netjes onderuit gekomen.Ben zeer tevreden met het behaalde resultaat!

groetjes Marcel

En zo ziet het er dan uit.Ook het filterhuis helemaal schoongemaakt.Ik had hem 2 jaar geleden zwart gespoten,maar de verf bladderde er vanaf.Dus afbijt er over heen en boenen maar.

Hij is er schoon en netjes onderuit gekomen.Ben zeer tevreden met het behaalde resultaat!

groetjes Marcel

Terug
Naar boven