• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E automaat 1988

" onclick="window.open(this.href);return false;

en hier deel II

is wel een verslag van vorig jaar,maar nu alle foto's achter elkaar!

gr Marcel

Morgen APK voor de Kadett.Ben erg benieuwd wat er naar voren gaat komen.Maar ik denk dat het wel snor zit.Ik kan er bij blijven,op mijn verzoek.Was geen probleem.

Als de Kadett gekeurd is,dan als een speer naar huis om de Volvo op te halen.

Bij deze keuring moesten hij uitgelijnd worden en nu staat m'n stuur niet helemaal in het midden.Ik kan me daar wel rot aan ergeren.Maar dit was totaal geen probleem,garantiewerk!!!!

Morgen zal ik,als ik er aan denk,foto's maken van de Kadett in de werkplaats.Kijken of ik er een nostalgisch plaatje van kan maken.

wordt vervolgd...........

en hier deel II

is wel een verslag van vorig jaar,maar nu alle foto's achter elkaar!

gr Marcel

Morgen APK voor de Kadett.Ben erg benieuwd wat er naar voren gaat komen.Maar ik denk dat het wel snor zit.Ik kan er bij blijven,op mijn verzoek.Was geen probleem.

Als de Kadett gekeurd is,dan als een speer naar huis om de Volvo op te halen.

Bij deze keuring moesten hij uitgelijnd worden en nu staat m'n stuur niet helemaal in het midden.Ik kan me daar wel rot aan ergeren.Maar dit was totaal geen probleem,garantiewerk!!!!

Morgen zal ik,als ik er aan denk,foto's maken van de Kadett in de werkplaats.Kijken of ik er een nostalgisch plaatje van kan maken.

wordt vervolgd...........

De keuring is een feit! In 1 keer goedgekeurd,zonder op of aanmerkingen.

Natuurlijk kreeg de Kadett de nodige aandacht van de monteurs.Ik kan dus weer met een gerust hart naar de meeting in Dronten toe en in september naar Alphen aan den Rijn naar de Oldtimerdag.

plaatje bij het praatje..........

De keuring is een feit! In 1 keer goedgekeurd,zonder op of aanmerkingen.

Natuurlijk kreeg de Kadett de nodige aandacht van de monteurs.Ik kan dus weer met een gerust hart naar de meeting in Dronten toe en in september naar Alphen aan den Rijn naar de Oldtimerdag.

plaatje bij het praatje..........

@Mr.F wrote:Netjes, bij de dealer nog wel :thumb

Klopt,ik kom al ruim 25 jaar bij deze dealer.Eerst in het filiaal Hoorn,en sinds 18 jaar in het filiaal Enkhuizen.Super aardige jongens daar.Kan niet anders zeggen.

Kreeg vanmorgen zelfs de nieuwste Combo mee.Van buiten een gedrocht,maar het reed heerlijk!

@Mr.F wrote:Netjes, bij de dealer nog wel :thumb

Klopt,ik kom al ruim 25 jaar bij deze dealer.Eerst in het filiaal Hoorn,en sinds 18 jaar in het filiaal Enkhuizen.Super aardige jongens daar.Kan niet anders zeggen.

Kreeg vanmorgen zelfs de nieuwste Combo mee.Van buiten een gedrocht,maar het reed heerlijk!

Ik had eigenlijk niet anders verwacht, die auto is nieuw toch?? :wtf

Nee, echt gaaf hoor voor die leeftijd! Gefeli! king:

Ook de onderkant oogt als nieuw, zeker met die blinkende einddemper. Heeft de dealer niet gevraagd of ze hem een dagje in de showroom mochten zetten? ;)

Ik had eigenlijk niet anders verwacht, die auto is nieuw toch?? :wtf

Nee, echt gaaf hoor voor die leeftijd! Gefeli! king:

@midnight black wrote:Ook de onderkant oogt als nieuw, zeker met die blinkende einddemper. Heeft de dealer niet gevraagd of ze hem een dagje in de showroom mochten zetten? ;)

Haha, ik dacht ook al, dat glimmende demper springt er wel uit :jerry

Maar ja, dan ben je weer -offtopic aan het lullen he ? :ass

Rik :)

Ook de onderkant oogt als nieuw, zeker met die blinkende einddemper. Heeft de dealer niet gevraagd of ze hem een dagje in de showroom mochten zetten? ;)

@midnight black wrote:Ook de onderkant oogt als nieuw, zeker met die blinkende einddemper. Heeft de dealer niet gevraagd of ze hem een dagje in de showroom mochten zetten? ;)

@KadAstra-EF wrote:@midnight black wrote:Ook de onderkant oogt als nieuw, zeker met die blinkende einddemper. Heeft de dealer niet gevraagd of ze hem een dagje in de showroom mochten zetten? ;)

hahahha nou Rik,hij zit niet echt -offtopic te lullen hahahaha want de demper hoort ook bij de Kadett. Ik heb de demper in hittebestendig zilver gespoten,zodat hij er ook netjes uit ziet,als je achter de auto rijdt.

(wat ben ik een mieren.........r he?)

Ik stond daar wel zo trots als een pauw rond te paraderen bij de Opel.

Vorige week hadden ze een Manta A. De monteur zei dat die er niet knap uit zag,als mijn E.

Dit is pas een leuke keuring van een auto die wordt geliefkoosd,waar zorg aan besteed wordt.

Leuke bijkomstigheid: Ik ben de enigste Kadett E in het computersysteem bij de dealer!!!!

Terug
Naar boven