• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E automaat 1988

@Vinci wrote:Ik had eigenlijk niet anders verwacht, die auto is nieuw toch?? :wtf

Nee, echt gaaf hoor voor die leeftijd! Gefeli! king:

Dankjewel Vincent!!!!!!!!! :wors :wors :wors :wors

@KadAstra-EF wrote:@midnight black wrote:Ook de onderkant oogt als nieuw, zeker met die blinkende einddemper. Heeft de dealer niet gevraagd of ze hem een dagje in de showroom mochten zetten? ;)

Haha, ik dacht ook al, dat glimmende demper springt er wel uit :jerry

Maar ja, dan ben je weer -offtopic aan het lullen he ? :ass

Rik :)

hahahha nou Rik,hij zit niet echt -offtopic te lullen hahahaha want de demper hoort ook bij de Kadett. Ik heb de demper in hittebestendig zilver gespoten,zodat hij er ook netjes uit ziet,als je achter de auto rijdt.

(wat ben ik een mieren.........r he?)

Ik stond daar wel zo trots als een pauw rond te paraderen bij de Opel.

Vorige week hadden ze een Manta A. De monteur zei dat die er niet knap uit zag,als mijn E.

Dit is pas een leuke keuring van een auto die wordt geliefkoosd,waar zorg aan besteed wordt.

Leuke bijkomstigheid: Ik ben de enigste Kadett E in het computersysteem bij de dealer!!!!

@midnight black wrote: Heeft de dealer niet gevraagd of ze hem een dagje in de showroom mochten zetten? ;)

Ik heb daar inderdaad aan gedacht toen ik nog geen onderkomen had voor de Kadett.

Als hij nou 's winters in de showroom mocht staan,dan zou ik deze rotperiode gehad hebben.Gratis stalling hahahhaa

@Vinci wrote:Ik had eigenlijk niet anders verwacht, die auto is nieuw toch?? :wtf

Nee, echt gaaf hoor voor die leeftijd! Gefeli! king:

Dankjewel Vincent!!!!!!!!! :wors :wors :wors :wors

@midnight black wrote: Heeft de dealer niet gevraagd of ze hem een dagje in de showroom mochten zetten? ;)

Ik heb daar inderdaad aan gedacht toen ik nog geen onderkomen had voor de Kadett.

Als hij nou 's winters in de showroom mocht staan,dan zou ik deze rotperiode gehad hebben.Gratis stalling hahahhaa

@turbo.d wrote:En nog steeds heb ik jouw Kadett niet hier door de buurt zien rijden.

Gr

Marcel

Klopt,hij staat vrij veel stil.Er rijdt trouwens hier in de buurt (Enkhuizen) nog een rode Kadett.Deze is het broertje van mijn Kadett.Dezelfde kleur,automaat,1.6 i alleen het bouwjaar is een jaartje ouder.

@turbo.d wrote:En nog steeds heb ik jouw Kadett niet hier door de buurt zien rijden.

Gr

Marcel

Klopt,hij staat vrij veel stil.Er rijdt trouwens hier in de buurt (Enkhuizen) nog een rode Kadett.Deze is het broertje van mijn Kadett.Dezelfde kleur,automaat,1.6 i alleen het bouwjaar is een jaartje ouder.

Die matzwarte sedan rij niet meer hier in de rondte.Die stond een tijdje geleden te koop op MP.(hij was oorspronkelijk rood van kleur).

Wel reed hier ook nog een groenige en een zilverkleurige Kadett in de rondt.Deze heb ik de laatste tijd ook niet meer gezien.

Gisteren bij de M&M meeting geweest in Dronten.Hoop gezien,leuke mensen gesproken en interresante dingen opgedaan.

Uiteraard was er een prijs uitreiking en ik was de gelukkige die de 3e prijs in ontvangst mocht nemen.

De categorie was 'origineel' dus zonder plastic of andere pimpspullen.

Natuurlijk zo trots als een pauw!!!

Toch super,zo'n prijs.Meedoen en aanwezig zijn is al super,maar als je dan met een prijs naar huis toe rijdt,doet het je toch wel wat!

gr Marcel

Die matzwarte sedan rij niet meer hier in de rondte.Die stond een tijdje geleden te koop op MP.(hij was oorspronkelijk rood van kleur).

Wel reed hier ook nog een groenige en een zilverkleurige Kadett in de rondt.Deze heb ik de laatste tijd ook niet meer gezien.

Gisteren bij de M&M meeting geweest in Dronten.Hoop gezien,leuke mensen gesproken en interresante dingen opgedaan.

Uiteraard was er een prijs uitreiking en ik was de gelukkige die de 3e prijs in ontvangst mocht nemen.

De categorie was 'origineel' dus zonder plastic of andere pimpspullen.

Natuurlijk zo trots als een pauw!!!

Toch super,zo'n prijs.Meedoen en aanwezig zijn is al super,maar als je dan met een prijs naar huis toe rijdt,doet het je toch wel wat!

gr Marcel

Terug
Naar boven