• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E automaat 1988

Top. Ziet er echt net uit ook van onderen lijkt het wel een wagen van een paar jaar oud. Neem aan dat het tecyl is ? :) Verder terecht dat zo wagen een prijs krijgt. Zo zie je ze niet vaak. :)

Top. Ziet er echt net uit ook van onderen lijkt het wel een wagen van een paar jaar oud. Neem aan dat het tecyl is ? :) Verder terecht dat zo wagen een prijs krijgt. Zo zie je ze niet vaak. :)

Vanmiddag even een rondje gereden.Na ongeveer 5 minuten stilstaan met bedrijfswarme motor begon de Kadett rommelig te lopen en vervolgens sloeg hij af :shock: :shock:

Ik denk wat is dit nu weer.Starten en weer na wat gerommel afslaan.

Ik heb een paar minuten gewacht waarna de Kadett weer rond draaide en ik kon m'n weg vervolgen.

Heeeeeeel vaag.

Hij 'blafte' ook wat uit de uitlaat tijdens het probleempje.Thuis gekomen liep hij weer keurig stationair.

Ik snap er niets van.

Morgen maar even de bougies schoonmaken en de boel ff checken.

brandstoftoevoer?

Ik heb vanmiddag ook nog een rondje gereden; maar je niet gezien :( had je Kadett wel ff willen bewonderen.

Gr

Marcel

Vanmiddag even een rondje gereden.Na ongeveer 5 minuten stilstaan met bedrijfswarme motor begon de Kadett rommelig te lopen en vervolgens sloeg hij af :shock: :shock:

Ik denk wat is dit nu weer.Starten en weer na wat gerommel afslaan.

Ik heb een paar minuten gewacht waarna de Kadett weer rond draaide en ik kon m'n weg vervolgen.

Heeeeeeel vaag.

Hij 'blafte' ook wat uit de uitlaat tijdens het probleempje.Thuis gekomen liep hij weer keurig stationair.

Ik snap er niets van.

Morgen maar even de bougies schoonmaken en de boel ff checken.

brandstoftoevoer?

@turbo.d wrote:Ik heb vanmiddag ook nog een rondje gereden; maar je niet gezien :( had je Kadett wel ff willen bewonderen.

Gr

Marcel

Hoi Marcel,

ik reed door de wijken heen.Niet op de hoofdwegen.Dus dat kan kloppen dat je me niet zag.

gr Marcel

Terug
Naar boven